lørdag 18. februar 2012

I feel lucky...

Forrige helg var det tid for vårens Papirfest i Stavanger. Jeg gleder meg like mye til å dra hver gang, jeg:) En helg på hotell, møte venner, nye folk, scrapping og shopping... Kan det bli bedre??? Men... denne gangen gledet jeg meg ekstra mye... Hvorfor det??? Jo, fordi mitt scrappeidol - Hilde Røisehagen også kjent som Stempelgal skulle ha kurs der:) Er det ikke merkelig når du treffer noen som du har fulgt i bloggverden en stund??? Du føler liksom at du "kjenner" dem, har forventninger om hvordan dem skal være osv...??? Vel, *rødme* slik har jeg hatt det med Hilde... hennes blogg har jeg fulgt siden 2006:) og... hun var SÅ superkoselig som jeg hadde trodd at hun skulle være:)

Jeg hadde en vidunderlig helg. Satt på bord med Linda, Eva ( søteste Eva har også en blogg, men den er litt død nå), Brit, Hilde, Caroline - så utrolig kjekt å endelig møte deg, vennen. Caroline er tidligere DT hos ScrappeHuset, Karen Elise, Mari og Ane. Lene P var også der noen timer om fredag og lørdag.

Jeg var "bare" på 2 kurs denne gangen også. Det var Hilde sine 2 kurs. Her er noen bilder av det jeg lagde der:)

1. Shabby Chic kort: 







2. Romantisk LO:



Er det ikke vakkert??? Det var kortene til Hilde jeg først begynte å beundre. Og etterhvert også LO`ene.  Stilen min er nok SÅ langt fra hennes... men jeg digger den likevel. Jeg synes Hilde finner så mange kule element som hun bringer inn i scrappinga. Som f.eks. matavfall posene, kaffifilter kortene, melkekorkene, postoblatene - og heldige meg ble den lykklige eier av noen av dem, hun skrev artikkel for ScrappeHuset om ostekluten som siden bare "tok" av osv, osv... 

Det jeg synes er så kjekt med kurs, er å prøve ut ulike stiler, få ideer og gjøre det til mitt. på min måte. 

Så tusen takk til alle dere som var med å gjøre min helg fantatisk. Gleder meg til å se dere igjen... Noen i mars på Scrapperally og Finnabair... say no more... og forhåpentligvis resten i november på høstens Papirfest. Det er så kjekt å få nye venner gjennom en fantasisk flott hobby...

Ønsker dere en magisk helg:)
 

9 kommentarer:

  1. Hey You!! Sitter her og rødmer jeg altså!!!!
    akkurat som du snakker om en eller annen med skikkelig glorie ..... også er det bare lille meg... hufsetusfete meg fra Toten...

    du er søt du Bente!! Jeg setter veldig stor pris på deg og syns det er superkoselig å få treffe deg.

    God helg!

    Hilde

    SvarSlett
  2. smask og god klem tilbake.. snakkes om noen uker...

    SvarSlett
  3. Å Bente dette var bare nydelig,gleder meg til og treffe deg igjen om noen uke. Stor klem.

    SvarSlett
  4. Såååå vakre prosjekter da!!!
    Nydelig kort og LO Bente.
    Skjønner godt du har kosa deg på treff, det er sååå kjekt å være sammen med sine frender en hel helg;)
    Klem

    SvarSlett
  5. Kanonfine både LO og kort! Synd jeg ikke var der, og ikke får jeg med meg Scrapperally heller... men kommer sterkere tilbake :)

    SvarSlett
  6. Så fikk du iallefall gjort noe.....på papirfesten da...utenom å prate he he :)))
    Veldig flotte vare både kortet og LOen. Likte så veldig godt den sjeen på LOen jeg;)
    Ikke så lenge til vi sees igjen for mer scrapping og sosialt samvær;)

    SvarSlett
  7. så flink du er Bente, likte den romantiske stilen veldig godt, er her inne for å få litt inspirasjon til ett bursdags kort, heheh.. du gjør det ikke lett for meg !! SÅ masse fint !!
    en go knip i fra meg

    SvarSlett
  8. Hei det ligger en Award i min blogg til deg håper du sender den videre. Klem

    SvarSlett
  9. :O *sjokk*

    FOR noen KREASJONER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O
    Så FANTASTISK FLOTTE!!!! Så først kortene din og tenkte "WOW!!!!!!", så bladde jeg ned og så LOen!!! ER DET MULIG!!!!? Det er noe av det nydeligste jeg har sett på LENGE!!!! :O
    Det båndet på den "prøvedukka"=PERFEKT!!!
    Nydelig bilde, nydelig pyntet, nydelig ark, ALT er bare helt NYDELIG! :D

    SvarSlett