onsdag 1. februar 2012

Happy girl!!!



Da er det tid for ny månedsutfordring hos ScrappeHuset. Denne gangen er tema - "EPOKE" og vi vil at du lar deg inspirere av 50-tallet.

Her er mitt bidrag:

Sponsorbruk:
YouDo - - Washi tape, clips heart, Do Dot´s 3D


Bildene på LO`en er av Ida som storkoser seg hos sine besteforeldre. Her får hun hjelpe til og prøve seg på ulike ting som jeg kanskje sier NEI til i en alt for travel hverdag til tider... Så her er hun i full gang med å vaske opp. Mine foreldre er veldig rause og har STOR tålmodighet med sine barnebarn. Til stor glede for barna som er i 100% fokus. 

Regnskapspapiret er papir jeg har fått fra min pappa sine gamle regnskapsbøker som han brukte en gang for lenge siden. 

Så husk å ta turen innom ScrappeHuset for å sjekke denne og andre utfordringer. Gleder oss til å se ditt bidrag:)

5 kommentarer:

  1. Hei
    Så utrolig lekker da du , digger blondne dine , å så herlig lita jente da , nydelig gjenomført klem

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO du har laget her Bente! Likte godt det regnskapspapiret, stilig :)

    SvarSlett
  3. Du lager så mye fiiint Bente, jeg fasineres over fargebruken din, du får alltid stapper så MANGE farger inn på LOène dine... og likevel så passer alt sammen- KULT! Nusselige bilder av Idaen som tar oppvaska :)

    SvarSlett
  4. herlig denne var da.....takk for titten....og ha en fin fin dag du og dine

    SvarSlett
  5. Flott bildeserie og stilig LO! Får en sånn lett, sommerlig sinnstemning av å se denne! :D

    SvarSlett