lørdag 10. desember 2011

Resultat av paybacktime...

Scrappehuset har gjennom året utfordret mange scrappere rundt om i Norges land hver måned til å strekke seg litt lengre... og i november var det dem som hadde levert bidrag som fikk muligheten til en aldri så liten PAY BACK TIME til beboerne i HUSET...

Det er ikke å komme ifra at det var veldig spennende å følge med på hva dem presenterte som utfordringer for oss. Så da fristen gikk ut, trekte vi utfordring. Min ble:

BENTE SKAL:
"...scrappe en skikkelig lag-på-lag VINTAGE LO - på mønsterark, ikke kraft/bazzill!" i følge utfordrer nr 10 - Hege 

Og her er mitt resultat: 



Sponsorbruk:
Pion - Klippeark, Vinterlek, Vinterfågel
Andrine og Marens Landhandleri - metallblomst
Korthobby - charms, kakeserviett
Gluedots





Det er veldig gøy å prøve ut andre stiler og det som jeg vanligvis ikke lager så mye av. Så tusen takk for utfordringen Hege:) Det er en stil jeg beundrer masse...Håper den ble godkjent...

3 kommentarer:

  1. Kjempe bra Bente...Denne LO ble utrolig bra... og så søtt bilde :)
    Klem X

    SvarSlett
  2. denne utfordrigen var virkelig spennende men jeg synes egentlig du har kommet fint gjennom det jeg....utrolig lekker LO full av mye lekkert å se på...
    -ha en finfin 14. desember videre

    SvarSlett
  3. For en koselig layout Bente. Ønsker deg en gledelig jul og tusen takk for et inspirerende og kreativt 2011. Klemmer

    SvarSlett