mandag 26. desember 2011

Min TOPP 10 liste...

2011 har vært et veldig bra scrappeår... Det begynte med at jeg ville utfordre meg selv litt dette året. Prøve meg på ting som jeg ikke har gjort så mye av tidligere. Og i august var jeg så heldig å få bli en av beboerne i Scrappehuset:)Og da tok produksjonen seg enda bedre opp. Det har vært et fantastisk halvår sammen med jentene i Huset.

Jeg har vært på Papirfesten i Stavanger i vår og på Casatreff i Tønsberg på høsten. Der har jeg møtt mange fantastiske mennesker, og jeg har blitt kjent med mange nye scrappere! Det er så kjekt å møte så mange superhyggelige mennesker. 

Vi i ScrappeHuset oppfordrer alle til å ta ett dykk i 2011 og finne fram de produktene som du er mest fornøyd med! Lag din egen topp 10-liste og link den til oss!
VI vil så gjerne se hva du har laget!!!


Her kommer min liste med 10 LO`er: (synes det er vanskelig å finne 10 stykker, fordi alle LO`ene jeg laget ifjor betyr noe for meg... hver av dem har sin historie...)

Sinna
  

Sweet girls


Boo


Pappajente
  

Drømmer


Vår lille diva @ home


Oldemors briller


Ida is so unhappy
  

Vår lille popstjerne


Å kunne si ifra


Få se din topp 10-liste da vel!


Godt nyttår til alle mine lesere og kjære scrappevenner!

Jeg gleder meg virkelig til å se hva 2012 vil bringe av gleder!

NYTTÅRSKLEMMER FRA BENTE


8 kommentarer:

  1. Så mye lekkert du har laget i 2011! Og enda vet jeg du har laget MYE mere også!!!
    KNALL!!
    klems

    SvarSlett
  2. En flott topp 10 liste du har her Bente. Du lager noen fine Loer, med god bruk av farger:)
    Gleder meg til å se mer av kreasjonene dine i året som kommer.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så mange herlige og fargeglade LOer.

    SvarSlett
  4. Det er så kjekt å se på alle de fantastiske LOene du har laget. Det er en kjempe flott Topp 10 liste du har funnet fram til og deler med oss her på bloggen din. Tar nok med noen ideer her ifra.
    Skal bli kjekt å følge med på det du lager av LOoer og andre papir kreasjoner i 2012.
    Klem :)

    SvarSlett
  5. Diggbar liste Bente, alle er bare fullspekket med snakker og fiffige løsninger! :D

    Du, den steintøff, digre ricracen. Hvor har du kjøpt den!? :D

    Glad du ville bo i Huset sammen med oss! :D

    SvarSlett
  6. Her sitter eg , dypt begravet i en pose med mågott å råkoser emg med bloggen din , herlig liste å så mye lekkert !
    stor klem Marion

    SvarSlett
  7. Tusen hjertelig takk Bente for masse kreativ inspirasjon, og ikke minst for koselig samvær både på papirfesten og casa. Gleder meg til vi sees igjen. Ønsker deg en fortsatt fin romjul, og alt godt for det nye året;)

    SvarSlett
  8. Ei herlig knippe LOer!!
    Syntes den var så knall "Vår lille diva..."

    Du må ha et riktig fint og kreativt 2012 :)
    Klem

    SvarSlett