lørdag 19. november 2011

På treff med snuppa vår;)

Siste helga i oktober arrangerte Lene P høstens Strilascrap på Hjelteryggen utenfor Bergen. Her har jeg dratt noen ganger og det er så kjekt å være på treff hos Lene:) Denne gangen var det veldig spesielt å dra på treff fordi lille snuppa vår, Ida skulle få lov å bli med. 

På forhånd hadde hun mange og STORE forventninger. Så da dagen endelig var der, kunne vi ikke komme oss fort nok avgårde... Etter noen timer var hun fornøyd og ville hjem, inntil pappa`en kom... Da ville hun ikke dra likevel...




Vibekke hadde også med seg deres datter, Indemine. Og sammen koste de seg masse. Tror nok at det var stas å bare få være der. Ida lagde HELE 3 kort. Ikke helt lett å IKKE skulle blande seg inn i den kortlaginga...Men hun hadde sine ting med og hun ville lage det på sin måte. Og hun ble fornøyd... og da er jeg det også...

Jeg tror nok ikke det er siste gang hun deltar på Strilascrap...Så tusen takk, kjære Lene for fantastiske treff...

1 kommentar:

  1. Veldig kjekt å se at begge små snuppene stor koste seg på scrappetreff.... skikkelig flotte kort Ida lagde... Tirill sitter her og ser og sier at jeg må hilse så masse :)

    BIG hug! X
    P.S
    I dag skal vi bruke scrappe posen som jeg fikk :)))

    SvarSlett