onsdag 16. november 2011

Me...

Da har vi kommet frem til den siste av "Vi tar`n" hos Scrappehuset... Vi har vært å kikka i mange flotte blogger og har valgt å avslutte denne posten med en skikkelig stor norsk raid! Det finnes så mange flinke norske scrappere der ute som fortjener å komme fram litt i lyset!

Så derfor har vi jentene vært på raid hver for oss, og "Tatt'n helt ut" med en LO hver, som dere også kan "ta" sammen med oss! 

Mitt valg falt på Toini:) Jeg har lyst å gjøre litt stas på henne fordi hun er en allsidig dame som både lager kort, LO`er, tags, minialbum, bokser og driver på med andre hobbysysler også:) Jeg liker variasjonen i tingene Toini lager. Så tusen takk Toini for lånet av din kule LO. Anbefaler alle å ta en tur innom bloggen hennes. 

LO`en er av meg... små fotoboks bilder til noen av mine buss og togkort når jeg gikk på skole en gang i tida... Og PUSUR måtte selvsagt bli med... fra noen av mine dagbøker...DEN diggbare katta... tror det er den eneste katta jeg digger:P





Sponsorbruk: 

Hobbygarasjen - mønsterark fra Riddersholm design 
Andrine og Marens Landhandleri - Magic Monday - Dahlia Flowers, stofftape av bomull 
Gluedots 


Ta turen innom Scrappehuset... Mange flotte LO`er og digg premie i utfordringen vår. 

4 kommentarer:

  1. Hvem husker vel ikke Pusurdagboka fra 80-tallet! Mine er så tykke at de spriker i 120-graders vinkel! :D

    Herlig LO, og har jeg sagt hvor koselig det var å treffe deg på casatreffet? Det var det! Herlig pep-talk i gangen!

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Du er så flink Bente!! Denne var bare så utrolig kul!! Digger bildene - og Pusur rocker!!:)

    SvarSlett
  3. I hate mondays !" Kule Pusur dagbøker glemmes nok ikke då lett
    Skikkelig stilig LO du har laget!...... Lurer på hvor jeg har gjemt vekk disse bildene?
    X

    SvarSlett
  4. stilig! Liker hvordan du har brukt de foto-boks bildene

    SvarSlett