onsdag 30. november 2011

Håp...

Da var det tid for utfordringen hos Scrappehuset igjen... Siden vi starter julekalenderen vår imorgen, valgte vi å slippe utfordringen idag. Denne gangen er det ScrappOrdet. Og ordet dere skal scrappe er HÅP. Håp kan være så mangt... jeg har mange håp for dem rundt meg... Hva med deg???

Vi i Huset har vært SÅ heldige å bli sponset med DE nydelige arkene fra 3ndypapir.no. Jeg bare elsker arkene deres. Dem er for meg bare MÅ HA og jeg har mmmmmmmmmmmange... Har noen også fra den tiden det kun kom trykk på ene sida;) Og nå har DU muligheten til å vinne dem også, ta turen innom Scrappehuset og få mer inspirasjon til utfordringen vår;)

Frist for å delta på denne er 1. januar 2012.


Her er mitt bidrag til utfordringen:

 Sponsorliste:
3ndypapir - Sunshine
Andrine & Marens landhandleri - Dahlia Flower og Emblellishment
Gluedots



Bildet på denne LO`en er av Ida og venninna hennes Indemine. Bildet tok jeg i sommer i Fusa hvor vår og familien hennes sin campingvogn står. Her hadde jentene badet lenge, en av de få gangene i sommer det faktisk var mulig;P Og da de omsider kom på land igjen, satt de seg tett sammen og varmet seg. Synes dette er et så godt bilde. Og jeg håper de får mange slike gode øyeblikk sammen:)
Mamma`en til Indemine, min kjære Vikkevikk har også scrappet bilde, sjekk ut hennes LO også. Det finner du HER...

Ikveld skal jeg kose meg med å pakke snuppa sin julekalender inn, og da er alt klart til henne;) Anbefaler deg å ta turen innom julekalenderen hos Scrappehuset som starter imorgen:) men allerede nå kan du sjekke ut hva du må gjøre for å delta. Det gjør du HER...

Da håper jeg dere får en fantastisk ventetid...   

3 kommentarer:

  1. Å for en fin LO.... Kjempe søtt bilde av snuppene!

    SvarSlett
  2. Utrolig herlig LO, likte veldig godt alle de små detaljene dine og bildet er unikt. Ønsker deg en flott og kreativ helg, vennen! klem

    SvarSlett