søndag 6. november 2011

Halloween utfordring hos 3ndy Papir

3ndy papir sin november utfordring har Halloween som tema... i en eller annen form... Dette med å feire Halloween er veldig omstridt og det er nok kommet for å bli - enten vi liker det eller ei... Jeg liker det ikke... MEN jeg har en datter som gjør det... Hun har ikke spurt om å feire det selv ENDA - men det kommer vel snart det også:P, hun er opptatt av at vi må ha noe til dem som kommer...

LO`en jeg har laget til utfordringen er med 1 bilde jeg har tatt for mange år siden. Ikke til Halloween, men det passer, synes jeg:) For dette med å kle seg ut, elsker Ida... Så jeg tenker at bildet er nok den "spede" begynnelsen til Halloween - feiringen:P...

Her er mitt bidrag:




Noen nærbilder: 


 

Snakkeboblen og den runde tag`en er fra 3ndy Papir. Ellers er det fra ulike produsenter. Er det noe du lurer på, er det bare å spørre:)

For 2 år siden var vi i Disney i Paris i høstferien til Ida. Da var det pyntet, og med Halloween parader i parkene.. 


Og når vi var der, MÅTTE vi jo ha noe med hjem også... klarte å begrense halloween pynten til dette:




Ha en kreativ søndag:)

8 kommentarer:

  1. Kjempeflott halloween-LO! Herlige farger og fine detaljer. Disneyland så ut som et flott sted å være rundt halloween :) Ønsker deg en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  2. Så stilig!!!
    LIkte så godt det svarte som renner:0)
    digg!!

    SvarSlett
  3. Kjempekul ble den Bente, søt og akkurat passe skummel for ei lita HEKS! Liker veldig godt det svarte som renner jeg også... og fargene dine, du får det ALLTID til å bli en helt perfekt blanding med spennende fargekombinasjoner! Heia deg!

    SvarSlett
  4. Helt nydelig bidrag Bente! Tusen takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  5. En Rå lekker LO Bente :)
    Skikkelig flotte farger til det svart/hvite bildet av "snuppa"
    Masse kule halloween bilder fra Euro Disney.

    Klem X
    :)

    SvarSlett
  6. Grattis som vinner.. Kjempe flott!!!!!
    Klem x

    SvarSlett