lørdag 8. oktober 2011

Kurs med Ingvild Bolme

Forrige helg (30/9 - 2/10) dro Vibekke og jeg til Tønsberg, for å delta på Casatreff. Jeg deltok på kurs med Ingvild Bolme, Screppa og Nabon

På kurset til Ingvild Bolme skulle vi lage 2 LO`er. Det ble ganske så hektisk, siden jeg skulle på nytt kurs igjen rett etter dette var ferdig. Så jeg driver å ser om jeg får gjort LO nr. 2 ferdig her hjemme...Litt kjedelig å ikke få gjort ting ferdig når en er på kurs... 
Her kommer bilde av LO nr.1:



Jeg synes det var kjekt å delta på kurset og få vite hvordan hun tenker om oppbygging av LO`er.
Jeg deltar også hos Thats just so cute med min Ingvild Bolme Lift...

Bilder fra de andre kursene kommer en annen dag... 

9 kommentarer:

  1. Rålekker LO!
    Du er dyktig Bente!

    SvarSlett
  2. Nydelig!
    Det var jammen hektisk ja, men guri malla sååå gøy!!!
    Du fikk iallefall et lekkert resultat, gleder meg til å se nr 2:)
    Takk for ei koselig helg, kanskje vi får snakket litt mer neste gang;)
    Klem og goood helg!

    SvarSlett
  3. For en utrolig lekker og så nydelig pyntet LO. Heldig du er som har fått være med på kurs med Ingvild Bolme :-)

    SvarSlett
  4. Nydelig LO !
    Det var sikker kjekt å være på kurs med Ingvild Bolme, gleder meg til å se den andre du har!
    Ha en fin søndag!
    Merete

    SvarSlett
  5. Så fin LO :)))
    det hører så kjekt ut å være med på kurs.Håper du koste deg mye.
    Gleder med til å se LO nr. 2

    Big HUG X

    SvarSlett
  6. Resultatet ble nydelig Bente:))) jeg ble heller ikke ferdige, men jobber med saken;) Klem:)))

    SvarSlett
  7. kjempe fin LO, og for en søt jente :) Syns bare fargene på disse blomstene er så lekkre!

    SvarSlett
  8. din variant ble og flott.
    takk for at du deler med oss. klem pia

    SvarSlett