mandag 10. oktober 2011

Kurs med Ingvild Bolme - del 2...

Her kommer LO`en som jeg ikke ble ferdig med på kurset til Ingvild Bolme. Jeg hadde klart å få ferdig de STORE linjene, men all pyntinga stod igjen. 

Så jeg vil svært gjerne takke Synnøve for at jeg klarte å få min LO ferdig. (Om ikke hadde det blitt enda en UFO liggende)Hun hadde lagt ut klare og fine bilder av sin LO. Men jeg har ikke fulgt det helt... Fant litt større ramme/bilde og pyntet ikke helt likt:P

Her er min LO nr. 2 fra kurset: 


Noen nærbilder:



Blinkskuddet er tatt i Fusa for 8 år siden:)av min søster, Annette:) Det er meg og min kjære på vei i bryllup til min fetter og hans kommende vakre kone. Bildet er veldig kjært for meg, for her er jeg rimelig høygravid med vår datter, Ida:)

Deltar i utfordringen hos Thats just so cute med denne LO`en også:)

7 kommentarer:

  1. denne rakk jeg ikke begynne på, og er stygt redd for at jeg ikke blir ferdig med heller....
    din LO ble kjempefin.
    takk for at du deler. klem pia

    SvarSlett
  2. ingen tvil om at dette er lekkert da.....helledussen ....for en stil....

    SvarSlett
  3. Flott resultat Bente:))) Jeg er ikke ferdig med min ennå, vurderer også å bytte ramme;)

    SvarSlett
  4. Denne ble kjempeflott - jeg ble "medlem" nr.100...det synes jeg var kult!

    SvarSlett
  5. En kjemp fin og vakker LO Bente. veldig spennende detaljer og utforming. Det er så kjekt å følge med på det lager. Synes dette er et utrolig fint bilde av dere :) Romantisk......

    Stor klem X

    SvarSlett
  6. SVIENDE VAKKER!
    Jeg og kunne virkelig tenkt meg å vært på kura med ingvild! :D

    SvarSlett
  7. Supervakker LO! Nydelig pyntet og koselig bilde! Stilig med snøringen! :) Klem

    SvarSlett