onsdag 26. oktober 2011

Jeg skal Smash`e...

Jeg har en stund kikka på disse Smash bøkene uten helt å finne ut av om dette virkelig var noe jeg MÅTTE ha eller ikke...

Og etter å ha hatt en rydderunde i gamle esker hos min søster, fant jeg mine gamle Pusur dagbøker fra "den gang da"...fant jeg ut at det var det jo:P

Det var jo litt dette jeg hadde gjort der også... tatt vare på småting jeg ville huske, limt inn bilder, skrevet om ting som opptok meg...Så etter noe rot med posten... igjen... kom pakken idag. Her er boka jeg valgte meg og noe tilbehør til den...




Noe tilbehør til boka MÅTTE jeg også ha....


For inspirasjon kan du titte innom Smashbloggen:)

Hadde tenkt å prøve meg på dette i helga... da skal jeg på treff:) 

Smash`er DU???

4 kommentarer:

  1. Dette blir jo en blanding av AJ og dagbok nesten. Har lurt litt selv på om jeg skulle få meg en slik;) foreløpig har det blitt med noe av tilbehøret, bla de lommene. Spørs om jeg ikke må ha meg en bok også:O

    SvarSlett
  2. Blir spennende å følge Bente! Jeg kjøpte meg en sånn for en tid tilbake + litt tilbehør, men har ikke begynt å bruke den. Lagde en fra bunnen av selv også til datteren, og den ble tatt i bruk med en gang;)
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  3. Det ser spændende ud og nej jeg gør det ikke, måske gør jeg det engang:-) Glæder mig til at se hvad du får lavet i din bog.

    SvarSlett
  4. Så bra Bente, det ser kjempe spennende ut. Husker godt Pusur dagbøkene. Gleder meg til å se hva du har laget på kurset.

    Klem X

    SvarSlett