onsdag 14. september 2011

Septemberutfordringen hos 3ndypapir!

Jeg deltar hos 3ndypapir sin Septemberutfordring med en LO som jeg laget i helga:)

Utfordringen lyder:
1. Bruk resteark!
2.
Bruk minst én ting (pynt) du ikke har brukt på lenge!
og...
kombiner nr 1 og nr 2.
Frist for å delta er: 25. september.

Her er mitt bidrag:



Hva har jeg brukt:
Bakgrunnsarket er fra 3ndypapir og heter. "jul i skogen" og er designet av Lene Solhaug. Og den runde journalingen med "notes" på er også 3ndypapir og heter "snikk-snakk" (tror jeg :P) Papirene fra 3ndydesign er SÅ fine, så dette er et ark som jeg har gjemt godt bort og ikke ville bruke:))) Flere som har slike ark??? også den tag`en:) Den gamle pynten er den lilla og gule brads`en fra makingmemories. De hadde jeg glemt jeg hadde:P Den røde/rosa blomsten er fra noen innelabber til vår datter, Ida. Den bambien fra Sassafras lass har jeg også gjemt godt på...synes den var for fin til å bruke:p

Ellers har jeg brukt: div. thickers, bokstaver fra jenni bowlin, pynt fra Maya Road, Hambly, Prima og Sassafras Lass.

Håper mitt bidrag blir godkjent:)))

11 kommentarer:

  1. Flott Bente!!
    Digger bruken av hambly.

    SvarSlett
  2. Så lekker! For en herlig fargekombinasjon!

    SvarSlett
  3. JA Bente .... jeg har noen av de arkene jeg også... tror at de fleste har jeg fått av deg.... noen av dem er 3ndy papirer. Har også noen jeg kjøpte på Scrappebutikken på Sotra da jeg var på besøk i Mars/April.....kanskje jeg skal tørke støv av de 3ndy'ene og hive meg på utfordringen jeg også :P

    Skikkelig flott og fargerik LO... nusselig bilde av Ida, håper ikke hun blir like "unhappy" når hun ser denne ....

    Stor klem X

    SvarSlett
  4. Så herlig at du deltar i utfordringen! Og layouten var superflott, her var det mange gode, gamle slagere å finne! :)

    SvarSlett
  5. Hei vennen! Lekker LO i kule farger, den bambien var jo aldeles søt da.. ;-)

    SvarSlett
  6. Så stilig LO! Liker så godt 3ndy-arkene, og kastet meg på denne utfordringen jeg også;)

    Gratulerer som ny beboer i Scrappehuset!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett
  7. Lykke til med septemberutfordringen hos 3ndy. Supert bidrag.

    SvarSlett
  8. Knalltøft bidrag. Kule detaljer og herlig bilde! :D

    SvarSlett
  9. Hei Bente:)

    Elsker stilen din og denne er intet unntak, mange farger og ulike materialer:)

    Jeg har sett utfordringen på huset, takk for hyggelige ord!, men jeg vet ikke om jeg rekker den. Jeg har ikke tilgang til mine scrappesaker pga flytting (frustrert!)Men hvis jeg får oversikt snart så skal jeg prøve å slenge meg med. Men TAG!!!! HIHI

    Klem

    SvarSlett
  10. Hei på Deg :) Gratulerer som en av favorittene denne Sept. utfordringen.

    Stor Klem X

    SvarSlett