søndag 28. august 2011

Steampunk minialbum - Endelig ferdig...

I desember - 10 begynte jeg å lage et minialbum i Steampunk... Det er jeg ENDELIG ferdig med:))) Jeg hadde veldig lyst å prøve ut den stilen. Siden den er veldig annerledes enn det jeg lager ellers. Om du har lyst å lese om Steampunk, kan du gjøre det hos Scrappehuset eller Screppa.

Noen av sidene har jeg vist tidligere...her er hele albumet. Det skal være mitt...og i det er det mange små konvolutter som jeg skal gjemme bilder, lapper og småting som er viktig eller kjær for meg:)))







Materialene er som tidligere nevnt:
Arkene er i hovedsak fra graphic 45, pynten er fra Tim Holtz og graphic 45, Prima, diverse bånd,

Ønsker dere en magisk uke, det vet jeg at min blir...

8 kommentarer:

  1. Så fantastisk lekkert! Og for en glimrende idè! Det var virkelig et gjennomført og nydelig minialbum.

    SvarSlett
  2. HURRA!!! Digger den!
    Så utrolig stilig, snuppa!! DIgger at du har laget dette albumet! Det ble så flott! Gøy ja?
    HURRA!!!

    SvarSlett
  3. wow!!!!!! så fantastisk lekkert da!!! og herlig å lage til små lommer og tags - kun for deg selv!!

    SvarSlett
  4. Å Bente dett var bare fantastisk:) DIGGER DIGGER DIGGER:))))) Du er SÅ flink med sånne mini album;) Var lurt det med lommene og tanken bak det å samle små ting og tang til deg selv:) Klem;)

    SvarSlett
  5. Ååå den var lekker!!! Gleder meg til neste helg, skal da være med på Steampunk-kurs med Screppa!
    Ha ei ny fin uke!
    Merete

    SvarSlett
  6. Åååå herlighet så lekkert :) virkelig noe jeg og har lyst å teste ut !!! superlekkert og spekket med de herligste detaljene *tusen takk for at du deler m oss*
    klemm

    SvarSlett
  7. Hei på Deg Bente

    Såååå KUUUULT mini album!!
    Utrolig bra..... Dette er det jeg kaller "Attention to Details" Nå vet jeg hva vi skal finne på neste gang jeg er på besøk ;)
    Det er så kjekt å se på de tingene du lager :)

    Masse klem XOX

    SvarSlett
  8. Wow, dette var kjempeflott♥. Skikkelig gjennomført♥. Digger det☺.

    Klem Marita♫♫

    SvarSlett