søndag 31. juli 2011

Utfordring hos Thats just so cute: She`s So Cute Ania

Hos Thats just so cute har de en utfordring som har frist senere ikveld;) Utfordringen er det Ania som har laget:))) Denne utfordringen hadde jeg veldig lyst å delta på:) Utfordringen lyder:
"selve utfordringen, uhm, bruk minst tre forskjellige materialer i TILLEGG til PAPIR."

Her er mitt bidrag:




Hva er mine 3 materialer??? Jo... Hambly overlay - det er plast, hekleblomst - tråd og stifter på bildet... utenom er det chipboard, washi tape, filt og perler også..
Litt om materialbruk: ark fra october Afternoon, har sydd en liten kant runt med papir fra samme produsenten... har brukt en EK sucsess punch på arket bak bildet - d også fra OA... tag er fra Crate Paper, Washi Tape og overlay fra Hambly, chipboardbokstaver fra Melissa Frances - vant på Papirfesten ifjor:)), pynt fra Sassafras lass, Prima og en knapp fra aner ikke hvor;P

Eehhh, er det bare meg eller??? Noen ganger når jeg tar bildet ser jeg at ting er litt "FEIL";P Det gjorde jeg nå også, men litt forseint... har "fiksa" litt på LO`en min nå: NÅ MED NYE BOKSTAVER;))) og et klistremerke:)))

Her er den:

HVA synes DU??? Deltar med den første selvsagt, siden den er levert inn;))) ikke lett å begynne å pirke når en er "litt" perfeksjonistisk heller...

8 kommentarer:

  1. Nydelig LO! Og for et herlig bilde! :-)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott LO Bente og enig med deg at de siste bokstavene passet enda bedre enn de første... Go klem!

    SvarSlett
  3. Kult bilde!! Dette var en virkelig flott Lo, Bente:)

    SvarSlett
  4. et herlig bilde selv om det ikke er herlig å være oppi situasjonen... har vært der noen ganger kan du si...
    lekker LO med masse flotte materialer.
    takk for ditt bidrag. klem pia

    SvarSlett
  5. Heihei! Denne var nydelig, og jo, jeg må si jeg likte bedre den siste versjonen - de oransje alfabetene gjorde seg og det grønne klistremerket balanserte det hele litt bedre og! :)

    SvarSlett
  6. For en flott side :)
    Lekre farger og de bokstavene på den endelige LOen var knall.

    SvarSlett
  7. For et herlig sinna bildet. Stilig med den rammen rundt hele siden. :)

    SvarSlett
  8. Flott LO! :) Flott pynta, og jeg likte veldig godt tittelbokstavene dine! :)

    SvarSlett