tirsdag 12. juli 2011

Utfordring hos Scrappehuset

Jeg prøver meg på "Vi tar`n i juni også" - utfordring hos Scrappehuset. Utfordringen er å bli inspirert av en LO laget av Kelly Goree. Jeg har latt meg inspirere av: litt av oppsettet og bruk av søm.

Her er mitt bidrag:

Noen nærbilder:




Bildet er av Ida og pappa`en, Steinar - sommeren -06.

Materialbruk: kraft kartong - ladybug tror jeg;P, ark fra October Afternoon, Crate Papers, pynt fra Prima, Sassafras Lass, Crate Papers, båndet husker jeg ikke hvor kom fra...Bokstavene er fra Jenni Bowlin... digg, digg, digg:)))

Idag er det en skikkelig blåsebort dag, men sola skinner.

Håper du har det fint uansett hvor du er:)))

5 kommentarer:

  1. Kjempekul LO og herlig bilde!

    SvarSlett
  2. For et herlig bildet da... og de gakk gakkene helt nede er jo bare til å smelte av.. Knib

    SvarSlett
  3. dette ble en skikkelig arti LO!
    Flott bilde og stilige detaljer!!
    Tusen takk for at du ble med på å "ta'n"
    God sommer videre;0)

    SvarSlett
  4. Så flott denne ble, Bente!! Bildet er jo bare så nydelig. Digger endene du har fått med her:)
    En skikkelig fin LO:)

    Kos deg videre med sommeren :)

    SvarSlett
  5. Så stilig det mønsterarket med endene på var. :D
    Kul sømbruk og herlig bilde! :D

    Takk for at du deltar. :D

    SvarSlett