lørdag 23. juli 2011

Skissedilla # 121 - Fiskelykke...

Prøver meg på utfordring hos Skissedilla denne uka også. Denne uka er det skisse #121...Synes skissa var helt super;) Skissa er tatt utgangspunkt i en LO laget av Linda, hun lager de tøffeste LO`er. Sjekk ut bloggen hennes HER.

Her er mitt bidrag:





Litt om LO`en min: har brukt et october Afternoon ark som bakgrunn, malt med gesso på arket, har brukt div papir fra october Afternoon, Crate Paper, pynt fra Elle`s studio, Sassafras Lass, bokstaver fra Thickers, målbånd fra nille, tags... ja også brukte jeg chalk - spray... DET var ikke lurt oppå maling, men nå har jeg prøvd det:P Lærer stadig noe nytt:)))

4 kommentarer:

  1. Lekker og leken layout Bente, Søt den lille fisken var!!
    Sender også over masse klemmer.

    SvarSlett
  2. Hei Bente!

    Utrolig artig blogg du har.
    Du er imponerende kreativ!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Her var det mange morsomme detaljer å hvile øynene på :-) Leken og fargerik LO. Herlig!

    Takk for at du deltar hos Skissedilla

    SvarSlett
  4. Utroolig flott! Liker alle fargene og søøte fisken,)

    SvarSlett