onsdag 13. juli 2011

skissedilla # 120

Jeg prøver meg på skisse #120 hos Skissedilla. Kan trygt si at jeg tror nok jeg har snudd skissa opp-ned:P

Her er mitt bidrag:

Noen nærbilder:

LO`en er av vår datter, Ida som synger solo på sommeravslutningen på skolen. Det er SÅ fantastisk å se henne stå der å synge helt aleine. DET krever mot og styrke... Jeg beundrer måten lærerne bygger opp elevene og får dem til å føle seg trygg og verdifull idag.

Litt om LO`en:
kraft kartong - ladybug???, ark fra October afternoon, pynt fra Prima, Hambly, Pink Paislee, Sassafras Lass, bokstaver fra thickers, billetter...

6 kommentarer:

  1. Herlig lag på lag i deilige farger:) Liker alle blomstene og blonden. Flotte bilder av ei flott og modig jente;) Ønsker dere god tur til London;) Klem;)

    SvarSlett
  2. Flott lo av flinke jento di :) God tur og kos dere masse!
    Og takk for koselig kommentar hos meg :)

    SvarSlett
  3. Flott LO i flotte farger & nydelige blomster:o)

    SvarSlett
  4. Lekker LO Bente, flott med alle blomstene mot kraft kartong!! Regner med at du koser deg på tur akkurat nå med godjenta.. Klem

    SvarSlett
  5. Dette var en skikkelig lekkerbisk! Flott lag på lag og herrrlige rosatoner:) '

    Det er så fint når barna våre får lærere som virkelig brenner for yrket sitt! Vet akkurat hva du mener:)

    Takk for deltagelsen;)

    Good ferie

    Lula

    SvarSlett
  6. Denne var SKIKKELIG flott!!! Elsker oppsettet, detaljene og fargene!

    SvarSlett