fredag 1. juli 2011

Skissedilla #118

Jeg har hatt lyst å delta hos Skissedilla i noen uker nå, har skrevet ut den ene skissa etter den andre...NÅ har jeg derimot fått laget en LO etter skissedillaskisse #118 og den prøver jeg meg med:)

Her er mitt bidrag:


Bildet er av min datter, Ida og min venninne Tone - Lill sin datter Tirill.

Litt om LO`en: Bakgrunnsarket er fra Sassafras Lass. Elsker Sassafras Lass:) Blonden og blomst er fra Prima, brads fra American craft, klokke fra Heidi Swapp, filmstripe fra Tim Holtz, bokstaver fra Jillibean soup, og kaffiflekkene er et rått stempel fra Tim Holtz... Digg, digg, digg...

7 kommentarer:

  1. Åh! Så enormt vakker!! Tusen takk for at du deltar :)

    SvarSlett
  2. Hei hei!
    Lekker LO! Du får det så fint til du! :) Lurte på en ting.. Leste om CASAtreff i oktober her i sted, og synes det høres utrolig kjekt ut!! Så kom jeg plutselig over en post der du etterlyste dato for treffet! Skal du dit? Hadde vert moro om noen kjente skulle :)
    Anette

    SvarSlett
  3. Denne likte jeg kjempegodt! Stilig med det stripete arket som bakgrunn, og fantastisk flott pyntet.

    SvarSlett
  4. Flott LO, herlig bilde og jeg likte veldig godt både fargene og oppsettet :)

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig gratulasjoner;0)
    Grattis selv!!!
    håper du hadde en flott dag du også!

    Nydelig LO, forresten!!
    Vi sees vel i oktober! Så koselig at du vil på AJ-kurs igjen da!! <3
    klems

    SvarSlett
  6. Lekker layout og gratulerer med topp 3.. sommerklem

    SvarSlett
  7. Ååhhh, denne LO'en likte jeg utroolig godt!!! Digger stilen, bruken av farger, og oppsettet! Og blei heilt forelska i tittelfonten din! Hvor får man tak i det hen?

    SvarSlett