lørdag 4. juni 2011

Vil ikke klare sjøl...

For en tid tilbake laget jeg denne LO`en av Ida. Jeg hadde ryddet i bildene mine og kom over disse. Bildene MÅTTE bare scannes og scrappes:) Mange av LO`ene mine er nok preget av at jeg synes det er vanskelig å "bare" scrappe ett bilde. Det er en utfordring å finne det ene bildet som liksom skal fortelle alt... Derfor liker jeg ekstra godt minialbum, da kommer hele historien... Hva liker du??? Foretrekker du ett bilde eller??? og hvordan velger du nettopp det bildet???





Denne LO`en koste jeg meg masse med. Har fått litt dilla på å male på osteklutene. Synes det er gøy:)) Har malt på blonden fra Prima også. Bølgepappen/bakgrunnen ble malt med litt gesso.

Nå har jeg scrappa en del LO`er den siste tida... mitt neste prosjekt blir å lage et minialbum. Har det oppi hodet allerede. Må skrive ut litt bilder, finne det jeg trenger og så er jeg igang. Hva er ditt neste prosjekt???

6 kommentarer:

  1. Herlig LO! Nesten litt lag på lag jo !!! :)))
    Supert oppsett og herlige farger!

    Forsatt god helg!

    SvarSlett
  2. Så lekker! Herlige farger og kult oppsett!

    SvarSlett
  3. Den var virkelig lekker!
    Herlige bilder og detaljer!
    Merete

    SvarSlett
  4. Skjønner du koste deg med denne, ble kjempekul. Morsomme bilder;) Gøy med LOer med flere enn et bilde synes jeg. Stilig det blir å male osteklut og blonde:D Hvordan har du malt de? jeg har brukt mist på osteklut, og distressink på blonder.

    SvarSlett
  5. Knallfin! Og morsomt tema :)

    SvarSlett
  6. Enda en kul og leken LO, med masse kule og lekne elementer! Kult med flere bilder! Digger dere som klarer det! Jeg er nok av dem som for det meste scrapper bare ett eller to bilder. Får det liksom bare ikke til med flere.....
    Gleder meg til å se dette minialbumet du planlegger! :)

    SvarSlett