fredag 10. juni 2011

Utfordret av Scrappehuset - hvem strekker seg litt lengre i mai???

Jeg har lenge latt meg inspirere av alt som skjer hos Scrappehuset og alt deres dyktige beboere finner på:) Så det var med overraskelse, glede og skrekkblandet fryd jeg oppdaget at jeg var blitt utfordret i "hvem strekker seg lengre i mai"???

Utfordringen var som følger:
150 ord i tekst/journaling OG hverdagsbilder i aktivitet, IKKE bruk stillestittende portrettbilde

Her er hva Torill skrev:

Jeg utfordrer Bente! http://scrapbloggenmin.blogspot.com/
Hun lager de hærligste lekne Loer, og er en trofast deltaker på våre utfordringer! Hun skriver ikke så mye på LOene sine, så dette passer bra for Bente! Jeg er sikker på at du tar den på strak arm!!!

Dette er en typisk leken LO fra Bente!


Her er min løsning:

Bente sier dette om å strekke seg;

"Tusen takk for flott utfordring!
Skal "låve dokkar"t den har satt langt inne... Bildet var lett å finne. Det var nok ikke det jeg hadde valgt fra turen, men var kjekt å scrappe det.
Men kom igjen med teksten. Herlighet. Ble noen ord for mye når jeg først kom igang. Er nok fremdeles litt redd for å "ødelegge" LO`en med min håndskrift og "skriveleifer"... men det har vært kjempekjekt å se på LO`en med nye briller.
Dokumentasjon er noe jeg driver med i barnehagen hver dag. og det er viktig. Det er ikke alltid bildene forteller alt.

Elisabeth - du er helt magisk/rå på å skrive på LO`ene dine. Kommer til å titte enda nærmere på dem i fremtida.

Igjen tusen takk:) tarerne en utfordring en nen gang



Jeg hadde faktisk ALDRI trodd jeg skulle få til å skrive så mye på en LO... men når jeg kom igang var det kjempekjekt... Så igjen, tusen takk for utfordringen:))) Den har skapt masse hode"bry":)))
Igjen tusen takk:) tar gjerne en utfordring en annen gang

6 kommentarer:

  1. Å for noen herlige Lo du har laget :) Klem Anna

    SvarSlett
  2. sabla heller! dette her er jo absolutt noe du kan, og du må aldri aldri være redd for å bruke egen håndskrift på LO'ene vettu, det er just slikt som skaper minner! Meeeen, printing gjør jeg også fra tid til annen, og er en fin måte å variere med! LO'ens helhet er jo maximalt lekker! superduper rett og slett!!

    SvarSlett
  3. Syns du klarte den utfordringen helt utmerket. Kjempeflott LO , herlige farger og elementer og ikke minst all teksten. Du e goe... Knib. Ønsker deg en kjempeflott helg.!!

    SvarSlett
  4. Et knallfint svar på utfordringen. Synes du tok utfordringen på strak arm og leverte et toppers resultat. Gøy å se deg bruke mer tekst på layoutene dine.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for at du ville bli med på candyen min!! Håper du får en super St.Hans, snuppa!!
    klems

    SvarSlett
  6. Digger den!!! Kult oppsett, med malingen og alle lagene med detaljer og kule og lekne elementer!

    SvarSlett