tirsdag 24. mai 2011

ScrappSangen - utfordring hos Scrappehuset...

Scrappehuset sin utfordring som går til tirsdag 31 mai kl. 23.59 heter: ScrappSangen. Denne gangen vil Scrappehuset at "du skal finne en tittel til din LO eller kort ut i fra teksten på denne sangen." Og sangen det handler om er:

Her vi
bor
- fra Kaptein Sabeltan
(Skrevet av Terje Formoe)

Så heiser vi flagget
med et høyt "hurra".
Nå skal vi leve
og ha det bra.
sola går ned
bak fjerne fjell.
dagen er over
og snart er det kveld

(Refreng)
Vi har seilt med sola fra øst til vest.
Borte er bra,
men hjemme er best.
Det er mange vakre steder
på vår jord,
men det er her vi hører hjemme,
her vi bor.

Her holder vi sammen
når vi blir for små.
den som har venner,
er sterk som få.
Gå til ditt hus,
min nære venn.
del mine drømmer
til vi møtes igjen.

(Refreng)
Vi har seilt med sola fra øst til vest.
Borte er bra,
men hjemme er best.
Det er mange vakre steder
på vår jord,
men det er her vi hører hjemme,
her vi bor.


Når utfordringen kom syntes jeg den hørtes spennende ut, og jeg har hatt mange bilder oppe til vurdering... før jeg fant det jeg ville bruke. Sangen er SÅ vidunderlig og det var jo en haug av forslag til tittler i denne:)))

Så her er mitt bidrag:




Håper bidraget mitt blir godkjent:) Jeg valgte ut ordet: drømmer

Materialer jeg har brukt er: Bakgrunnsark fra October Afternoon, gamle boksider, rødt ark fra Pink Paislee, rosa ark fra Love Elsie (gammelt - digger), og diverse pynt:)))

6 kommentarer:

  1. Den ble knallflott - kult med prikker:o)

    SvarSlett
  2. Utrolig kul!!! Digger denne scrappinga!!:)
    Flotte bilder - og et herlig bilde:)

    Takk for at du deltar hos oss, Bente:)

    SvarSlett
  3. Nydelig LO Bente, denne likte jeg utrolig godt! Knall herlig bilde!

    SvarSlett
  4. du så fargerik og herlig en LO da.....og overskriften passet jo såååå godt til her!
    -du, grattis med ny header da (?) stilig den var!!!

    SvarSlett
  5. Endelig en liten visitt fra meg igjen:D Ser jo du har vært kreativ og tryllet fram flotte ting som vanlig. Denne LOen var kjempeflott, søtt bilde og flotte farger:D
    Jeg har ikke fått tak i sånn Hambly tape uhu:(

    SvarSlett
  6. Denne var KUUUL! Så fargerik og leken. Herlig tema. Teksten til dukkelise bak var så smart. Digger det digre ric-rac båndet. :D

    Takk for ditt råflotte bidrag. :D

    SvarSlett