søndag 15. mai 2011

Konfirmasjonskort ...

I år har jeg faktisk bare laget 1 konfirmasjonskort:) Det laget jeg til en av våre vakre nieser som har konfirmasjonsdag idag:))) Kortet er faktisk en lift av et av Mona sine vakre kort... Jeg synes det er et av de vakreste kortene jeg har sett, så jeg måtte bare prøve å lage et. Håper det er ok:)

Her er lift`en min:


Baksiden av kortet så slik ut:


Jeg laget meg en tag til kortet, har tatt bilde av baksiden... Siden jeg allerede hadde skrevet på framsiden:P

Faktisk bare "måtte" jeg sende etter en slik punch også... Den er SÅ fin til vintage pynting:))) Jeg har brukt en liten papirpose som jeg har pyntet med ett noteark på hver side. Så har jeg klippet ut et hjerte og pyntet det med blomster. Har brukt div. bånd og noe bling fra Prima, Kort & Godt og Melissa Frances. Klesklipa i tre er fra Panduro hobby. Ja, også har jeg brukt en bit osteklut å punte på tag og klesklipa med.

Håper alle har hatt en fin helg... og er klar til å ta fatt på en ny uke... nye utfordringer...

9 kommentarer:

  1. For det første, så moro at du ville lifte meg...slik blir jeg glad av. Koselig at noen liker det en lager:)

    Kortet ditt ble nydelig Bente!! Er så koselig med disse blomsterhjertene.

    Ønsker deg en ny, fin og kreativ uke og en koselig 17. mai.

    SvarSlett
  2. Kjempefint kort!!! Alt er bare så gjennomført og fint :)

    SvarSlett
  3. Alldeles nydelig konfirmantkort!

    SvarSlett
  4. Kjempefint konfirmasjonskort!

    Ha en fin 17.mai!
    Merete

    SvarSlett
  5. Hello and thanks for stopping by my blog too... and wow i have just been looking over all your gorgeous creations... stunning stunning...such a beautiful style... with lots of texture that i just adore. thank you... leeann:)

    SvarSlett
  6. Dette var virkelig en nydelig tag! Så lekkert!! Skjønner godt at du ville lifte det ja!
    Tusen takk for koselig gratulasjon på tagene mine;0) klems

    SvarSlett
  7. For ett sart og nydelig kort! Dette var utrolig skjønt! Jeg elsker vintage og du er RÅ!

    Klemm

    SvarSlett