tirsdag 19. april 2011

Rosa påskeegg til mine foreldre

Jeg har laget et rosa påskeegg til mine flotte foreldre. Det fyllte mine søstre og jeg opp med mye sjokolade og 4 flaxlodd. Vi fikk ikke plass til kryssord, soduku og litt større pakker med marsipan... så det la vi ved:)). Jeg deltar også i utfordringen til Thats just so cute sin påskeekstra med dette. Første gang jeg deltar hos dem.



Egget "kledde" jeg med gamle boksider, og limte dem fast med Studio multi-medium matte. Etterpå malte jeg over med gesso. Pyntet med diverse rosa blomster, noen små "billetter" og englevinger fra Prima, blonder, osteklut, perlepynt fra Kort og Godt.

Med dette ønsker jeg alle en riktig god påske:)

10 kommentarer:

  1. Utrolig lekkert påske egg ♥

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert!!
    Blir garantert noen glade foreldre nå:)

    Ha en koselig påske Bente!

    SvarSlett
  3. Dette var jo virkelig lekkert,liker de klare fargene du har benyttet. Kjekt å kunne gi vekk en så gjennomført gave. Takk for ditt bidrag og riktig god påske:-D

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert påskeegg! Så smart å bruke gamle boksider.

    SvarSlett
  5. Kjempe lekkert påskeegg!!
    Dine foreldre er heldige!

    SvarSlett
  6. Så nydelig påskeegg, kan tenke de ble glade - både for egget og innholdet!
    Ønsker deg god påske!
    *klem*

    SvarSlett
  7. så kos at du har funnet fren til tjsc da.
    og et riktig nydelig egg.
    flott med boksider osteklut og blonder, og et vell av vakre blomster.
    heldige de som får dette ja.
    takk for ditt bidrag.
    ha en flott påske. klem pia

    SvarSlett
  8. Så koselig at du har funnet veien til oss, håper vi får nyte mange bidrag fra deg :)
    Påskeegget ditt er jo bare så deilig og nydelig :) Helt etter min smak. Lekker bruk av osteklut, perler, blonder og blomster.
    Tusen takk for at du deltar hos oss :)
    Fortsatt god påske til deg og dine
    Klem Gunn-Elin

    SvarSlett
  9. Utrolig lekkert! Liker at egget er dekt med bokark. Da blir det ikke så sukkersøtt, men litt røffere.

    Tusen takk for at du deltar hos oss! Håper du blir med flere utfordringer fremover.

    SvarSlett
  10. Takk for at du er med på vår BlogCandy, Bente! Helt nydelig Påskeegg du har laget! : )

    SvarSlett