tirsdag 26. april 2011

Nytelse - utfordring hos Scrappehuset

Scrappehuset har en utfordring gående frem til 30. april midnatt. Bla. sier oppgaven: "Vi vil at du denne gang skal la deg inspirere av ordet nytelse, og lage noe ut fra det! "

Her er min løsning:




Det endte opp med en LO av min kjære og meg.

Hva har jeg brukt? jo, brun bazzil, 3 ark fra Pion - "sagaen om våren" - vårdikt. Div. gamle boksider, noteark, tags og filmstripe fra Tim Holtz, 2 heklehjerter, bånd, blomst og vintage trinkets fra Prima, pynt fra kort og godt,

11 kommentarer:

  1. Denne var jo knall-lekker!!! Så viktig å nyte livet sammen!! En super nytelsesLO!!
    DIGG!
    Takk for at du ble med og nøt sammen med oss i Huset!
    klems

    SvarSlett
  2. SÅ fantastisk en flot side.....

    SvarSlett
  3. dette var jo en LO full av detaljer, lekker som bare det...liker godt helheten her...
    takk for et flott bidrag

    SvarSlett
  4. Skikkelig lekker LO! Herlig tema du har scrappet.

    Takk for bidraget.

    Ha en fortsatt fin kveld...

    SvarSlett
  5. Nydelig LO med herlige detaljer!

    SvarSlett
  6. ååå, så fin shabby LO! Du ahr jammen meg lært mye på kurset vi var på! Kjempe koselig bilde var det også :)

    SvarSlett
  7. Her har jeg bare ett ord Bente, denne er NYDELIG!

    SvarSlett
  8. woooow!!! NYDELIG!!!!!! :) Og for en flott historie, og viktig dokumentasjon av kjærligheten!

    SvarSlett