mandag 4. april 2011

Mine scrapperier fra Papirfesten

Da var Papirfesten over for denne gangen... og jeg har hatt en særdeles minnerik helg på alle måter...Scrapping derimot har det ikke blitt så mye av. Men jeg har pratet med mange hyggelige damer og shoppa masse:P

Her er det jeg laget på kurs med Lene Neby:

Det var utrolig koselig å hilse på og være sammen med Lene i helga:) Og kurset hennes var VELDIG flott og lærerikt. Har begynt å kikke på papirer og pynt som jeg IKKE har synes var noe særlig før.


Det andre kurset jeg tok var med
Natalie Kalbach. Her er det jeg
laget:

Har bare lagt ut 2 sider av minialbumet. Det var et supert kurs Natalie holdt. Spennende å prøve ut så mange forskjellige flasker av ulike ting... og, sist men ikke minst få de siste papirene til Pink Paislee. MÅ HA, BARE MÅ HA:)

Det jeg laget, kommer senere en dag:)

Ha en riktig fin uke. NÅ er det ikke lenge til påske:)*LOL*

6 kommentarer:

  1. så fine de ble begge tingene! og jeg har vært så heldig å få se dem live - nydelige! Takk for godt selskap på papirfesten, håper vi får scrappe sammen en annen gang også :)

    SvarSlett
  2. se her ja, så flott Bente. Jeg er SÅ misunnelig på turen og kursene.

    SvarSlett
  3. Takk for sist! Det var superkoselig å treffe deg igjen på Papirfesten. Skikkelig fine ting du har laget, håper du viser fram det andre du lagde og.
    Klem

    SvarSlett
  4. HELT vidunderlig vakker den Ida LOèn du har laget... og du kan nå bare gjette hva jeg sitter med nå... En sånn LO, du inspirerte iallefall meg veldig da du strålende dukket opp på døra mi med gaver og MASSE inspirasjon i går... TAKK OG TAKK for at du er du altså <3
    Og den boka di digga jeg og, du er flink til å plukke kurs som passer for deg!
    SMASK på ein mandag!

    SvarSlett
  5. Flotte ting du har laget Bente! Håper du viser frem mer og deler mer av helgen med oss som ikke kunne være der :) Stor klem

    SvarSlett