lørdag 16. april 2011

Bokkort og Award

Da jeg var på Papirfesten for noen uker siden var Wenche der og hadde kurs i bok kort. Jeg hadde ikke meldt meg på, men angret på det da kursdeltakerne kom tilbake med sine lekre kort. Jeg kikket på kortene Mari og Mon9ca lagde og ble veldig inspirert til å prøve hjemme selv. Så her kommer mitt bokkort, har fått laget det ferdig idag:))):




Papirene er fra 3ndy, har brukt kraftkartong og akvarellpapir, båndet vet jeg ikke hvor er fra - kjøpte på papirfesten ifjor av Carolyn Peeler. Motivet frempå er fra 3ndy, har stanset ut 2 sommerfugler, blomster fra Prima og et gammelt noteark.

Så har jeg fått en award fra Mari:) Tusen takk:)))


Nå skal jeg igang med å dekorere påskeegg til mine foreldre...
med ønske om ei kreativ helg:)))

7 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk for det, kjære Bente!! Utrolig koselig å bli valgt ut;0)
    Hpoer også at vi treffes snart igjen!
    klems

    SvarSlett
  2. For ett NYDELIGE bokkort!

    SvarSlett
  3. WOW - dette var et virkelig lekkert bokkort!! Herlig!!:)

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert bokkort! Jeg var på kurset, men har ikke rukket å lage flere bokkort ennå. Men nå ble jeg inspirert....

    SvarSlett
  5. Bokkortet ditt ble superfint Bente :) Nå må jeg gjøre ferdig mine også...
    TUSEN takk for awarden kjære deg, ti sannheter om meg selv... ikke så lett det der, men får forsøke da :P
    Takk for praten i kveld, det hjalp <3
    KLEM TIL DEG!!!

    SvarSlett
  6. Nydelig bokkort!!
    Jeg forsøkte meg på et, men gav det fort opp...skulle nok ha vært på kurset:)

    Håper du får en kjempefin påske!!:)

    SvarSlett
  7. Kjempefint bokkort snuppa:-) du er superflink;-) Love ya

    SvarSlett