søndag 20. mars 2011

Scrapp med Cosmo - utfordring hos Scrappehuset

Jeg digger utfordringene hos Scrappehuset:)Dere damer lager flotte, varierte utfordringer:)))

Denne utfordringen har frist 3. april og lyder: "
Denne gangen er utfordringen enkel og grei: Scrapp med COSMO
(det er lov med litt fra andre produsenter, men vi skal kunne TYDELIG se at det er Cosmo som dominerer STORT)"
Jeg digger papir og pynt fra Cosmo Cricket, så det var ikke SÅ vanskelig å finne det...Det som var vanskelig var å finne bilder til det jeg hadde tenkt å bruke...

Vel, her er mitt bidrag:


Jeg har brukt hvit Bazzil, og osteklut som jeg har malt gul med maling fra Jenni Bowlin... Og noe mønsterpapir fra STIL, ellers er resten av LO`en laget med papir og pynt fra COSMO CRICKET...

Det er når jeg pusler med det som gir meg ro, at barnet i meg finner sin plass... DETTE er mitt lekerom:)

Nå skal jeg igang med neste utfordring...


10 kommentarer:

  1. FYYYYYSØREN Bente! denne var bare helt råstilig!
    Endelig fikk du brukt de ultrakule bildene av BENTE :))) De er så herlige og du er så utrolig søt og morsom på dem. JEPP du er en MATERIAL GIRL... i ordets BESTE forstand, heldigvis!

    HEIA PÅ DEG!

    SvarSlett
  2. Så lekker!!!
    Digger bildene og symbolikken!!! Utrolig arti, Bente! Og tusen takk for at du digger oss i Huset! Søta!!

    - og ha det strålende på treff!!! 3 uker til SteinkjerScrepp{a}....

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig kul, Bente!! Så tøff!! Digger den.

    Håper du får en fin uke:)

    SvarSlett
  4. RÅ LEKKER Bente!
    Woow!

    Digger bildene, oppsettet og alt!
    Du er dyktig! og en stor inspirasjon!

    SvarSlett
  5. wooohooo, denne var gøy! fargerik, innholdsrik og detaljert! takk for at du ble med

    SvarSlett
  6. kjempestilig :) gøy med masse farger og mye div. pynt. og noen knallgøye bilder du har brukt:)

    SvarSlett
  7. Lekker og knall stilig. Bildene sier sitt og har en fornemmelse om at vi sitter med samme ro og god følelse når vi får holde på og pusle med det vi liker aller best. Goe klem

    SvarSlett
  8. Wow- denne var skikkelig råflott! Kjempekul bildeserie, og cosmo produktene passer jo bare helt perfekt inn i temaet. HERLIG!!

    Takk for at du ble med på denne utfordringen..

    Ha en fortsatt fin søndag kved...

    SvarSlett
  9. Så råstilig lo`!! :) herlige bilder og morsomme detaljer :D ekstra kult med den malte ostkluten under :))Takk for titten :)) Ha en strålende herlig lørsdag :)

    SvarSlett
  10. Denne var skikkelig morsom og leken. :D
    Herlig fargevalg.:D
    Kjekt at du deltok hos oss. :D

    SvarSlett