onsdag 30. mars 2011

Lek med farger...

I går lagde jeg en LO til... Jeg fikk besøk av ei venninne som bor i England:) SÅ UTROLIG KJEKT med besøk:) Det blir så lang tid mellom hver gang vi sees. Men når vi sees er det som vi såg hverandre dagen før. Har du en slik venn/venninne??? Vi lagde hver sin LO med de samme bildene.

Her er mitt resultat:)

Hennes kommer kanskje siden engang:)

Jeg har brukt et Sassafras Lass papir som bakgrunn. Papiret bakom bildene er også fra Sassafras Lass. Så malte jeg litt akrylmaling på en liten bit med osteklut, som jeg la bak bildene. Har malt med gesso på bølgepappen, pynten er også fra fra samme leverandør som papirene. Bokstavene er fra Jenni Bowlin. Datomerkingen er et stempel, aner ikke fra hvem:P

3 kommentarer:

  1. Kjempeflott:D og så koselige bilder og historie. Liker tittelen. Hva har du farget ostekluten med?
    Jeg har også en slik venninne, kjekt:D
    Nå pakker jeg for livet, phu...det tar tid. I morgen må jeg være litt husmor og så er det foreningskveld - travelt. Blir kjekt å se deg igjen. Ha en trygg og fin reise;) Klem.

    SvarSlett
  2. Herlig og fargeglad Lo. Flotte bilder av 2 ivrige fargeleggere. God tur til Papirfesten. Kos deg masse. :-)

    SvarSlett
  3. Ja, nå kan jeg endelig si at min LO med de samme bildene har fått en plass å bo. Den ligger nå på bloggen min med all fortjeneste å ære til Bente.
    Og vi har vært på besøk 2 ganger siden Juni, så gull ungene våre har møtt hverandre litt denne sommeren. OG ikke minst, så har jeg fått litt tid til å sitt og scrappe sammen med Bente og innhente litt inspirasjon....

    Håper det blir en varm og tørr sommer så "spiker teltet" kan benyttes så mye som mulig

    Stor sommer klem xoxo

    SvarSlett