tirsdag 8. mars 2011

Utfordring hos Scrappehuset

En av de aller første bloggene jeg titta innom for mmmmaaange år siden, var Hilde aka stempelgal sin:)...

Scrappehuset sin utfordring er å lifte en LO/kort eller begge deler av Hilde. Dette må jo bli det nærmeste jeg kommer "å hoppe etter Wirkola"... Denne gangen også av vår datter, Ida.

Her er mitt bidrag:



Jeg har liftet Hilde sin vakre LO som heter: "Toppen av lykke".
Ja, når vi skriver om osteklut... jeg hadde vært innom bloggen til Hilde å latt meg inspirere av ostekluten... og jeg bestillte 2 stk. en til meg og en til min gode venninne, Vibekke. Vibekke fikk sin osteklut og ble veldig glad for den. Og min???? Den er borte vekk:P Så om noen finner den, er det sikkert min:)

På LO`en min har jeg sydd et Prima ark fast til en kraftkartong:) Så malte jeg litt med gesso på arket, slik at bakgrunnen ikke ble helt rosa. bak bildet er det en gammel bokside, en kaffi tag, pynten er fra October afternoon, Elle`s Studio, båndet vet jeg ikke hvor kommer fra, badeanda er en knapp?, bling fra kaiserkraft? husker ikke helt:P

9 kommentarer:

  1. Så lekkert!!!
    og for en søtnos av en baby!!!
    takk for at du ble med!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Ja nå skjønner jeg hvem som var venninnen til Vebekke..som var så "fan" av mine prosjekter... måtte etterforske det litt...fnis.
    Hilste på henne før helga i butikken!!

    Så mange pene ord om meg da!!! Så snill du er Bente!!
    Gøy å se at du lifter meg!!!

    Håper du får en fin uke og at du finner igjen "kluten" din. Hvis ikke får du si fra så skal jeg sende deg en liten bit av mitt private lager.(har selvsagt hamstret litt!)

    Håper du får en flott uke!

    SvarSlett
  3. Så flott LO du har laget. Og søt liten jente :)

    SvarSlett
  4. Heia på deg Bente :)))
    Har du mista KLUTEN DIN??? Herremilde da, vi må jo bare dele den jeg har her i to og så får vi krysse fingrene for at StempelgalHilde får tak i nye til oss kjapt asså!!!
    Denne LOèn din var bare vakker, Ida var ei vidunderlig lita dokke. Du er sååå flink på sånne smårotete/vimsete prosjekter med snart av klasse i STYLE over seg :)
    Liker veeeldig godt!!!

    SvarSlett
  5. Synes du hoppet veldig bra jeg!! Den var jo bare så skjønn:)
    Takk for at du deltar, Bente:)

    SvarSlett
  6. Så flott:D Liker rosa til "kraft fargen":) Jeg har også fått osteklut av en vennine:) håper du finner din;)

    SvarSlett
  7. Knallsøt LO. Herlig prinsesse. Virkelig søt side. Likte den badeand-detaljen, prikken over i'en. ;D

    SvarSlett
  8. For en nydelig LO, lekkert mønsterark og flott pyntet :-)

    SvarSlett
  9. For ei søt lita jente. En skikkelig blidfis! Badeanden var en søt liten detalj.

    SvarSlett