søndag 27. februar 2011

Scrappehuset Moulin Rouge utfordring

Nå har jeg fått scrappet til en utfordring hos Scrappehuset... håper den stiller kravet:

"Eneste kriteriet er at RØDT skal være en fremtredende farge på LOen/kortet/kreasjonen din! :D"

Her er mitt bidrag:

Jeg har brukt hvit bazzill, ark fra Sassafras Lass, en gammel singelplate fra fretex, pynt fra Elle`s Studio, filmstripe og bånd fra Tim Holtz, frimerke, pynt fra prima og Sassafras Lass, bingokort og bokstaver fra jenni bowlin, bokstaver fra jillibean soup... Puh, jeg tror jeg huska alt:))) jeg har ikke skrevet på "note" tagen enda - må tenke litt:)))

7 kommentarer:

  1. Det var ei herlig popstjerne! Denne LO`en var knallstilig! Herlige detaljer og lekkert med fargene rødt og svart til det hvite.
    Ha en fin søndag og ei riktig god ferieuke.

    SvarSlett
  2. Så tøff hun er!! Og LOen da!! Herlig med alt det røde!! Massevis av flotte detaljer!!

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. Så hærlig denne var!!! Digger at du bruker røst og svart og hvitt! Det er ikke lett;0) DIGG!!!
    Tusen takk for at du ble med!
    Og godt å høre at du er på bedringens vei!
    klems

    SvarSlett
  4. Hi hi, herlig:D Singelplater er kjekke å scrappe med og her passet den jo perfekt. Og det ble knallstilig med rødt og sort. flott oppsett, og flotte detaljer/elementer:D

    SvarSlett
  5. Hi hi, herlig:D Singelplater er kjekke å scrappe med og her passet den jo perfekt. Og det ble knallstilig med rødt og sort. flott oppsett, og flotte detaljer/elementer:D

    SvarSlett
  6. dette var virkelig en flott LO!!
    takk for at du var på med utfordringen

    SvarSlett
  7. Råstilig med fokus på rødt/svart/hvitt! Tøff og kreativ LO. Kul pynting og herlig bilde. :D

    Takk for at du deltar! :D

    SvarSlett