søndag 30. januar 2011

En LO til utfordring hos Scrappehuset

Jeg har tidligere i januar levert et bidrag til en utfordring hos Scrappehuset... utfordringen lyder: Frem med M`ene dine... Jeg har skrevet litt om utfordringen i forrige innlegg på bloggen. Her er mitt bidrag:


Vet ikke om jeg fyller kravene, men jeg har fått laget enda en LO:)Jeg har malt med sort akrylmaling på bølgepapp, og sprayet glimmermist på den sorte bazzil`en...metall er noen stifter jeg stiftet på bildet og "moment" tag`en med stiftemaskina mi:)

8 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker!!!
    Svart og hærlig! Og en viktig egenskap å ha - å kunne si ifra når nok er nok!
    KNALL!!
    Takk for bidraget ditt - igjen!

    SvarSlett
  2. Oi, den var Kjempefin! Likte så godt detaljene dine her til det fine bildet!

    SvarSlett
  3. Du verden så flott denne LO'en din er! Masse herlige detaljer og ikke minst, jeg bare digger håndskriften din......
    - takk for bidraget ditt....

    SvarSlett
  4. For en flott LO, stilig pyntet og herlig bilde.

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselig kommentar og gratulesjoner i bloggen min, Bente!
    KLEMS!

    SvarSlett
  6. Så utrolig kul denne ble Bente :) Det er så kjekt at du avogtil stikker hodet ut fra minialbumene dine og scrapper LOèr... du er knusegod på dem og <3 God bedring forresten, håper du kråner med deg snart:)

    SvarSlett
  7. Tøft fargevalg. Du får frem både bilde og detaljer på en fin måte. Godt at hun har lært å sette grenser. Det er viktig lærdom, det.

    SvarSlett