lørdag 4. desember 2010

Vinner av min candy

Da har jeg en vinner av min blogcandy:)
Det er kjempegøy at så mange ville være med...
Og veldig kjekt for meg som har fått anledning til å stikke innom så mange blogger som jeg aldri har vært innom før.
Jammen er det MANGE kreative og flotte damer der ute...
Tusen takk for at dere ville være med, skulle svært gjerne sendt en pakke til hver og en av dere. Vanskelig å skulle trekke bare 1. Derfor har jeg laget en ekstra pakke.

Den som stikker av med blogcandyen jeg har laget er.....

......


......



.......


........


Vibeke


GRATULERER!!!!!
Håper dette er noe du kan kose deg med.

Lagde en liten pakke til, den går til screppa

Kommer til å lage en blogcandy igjen, så det er bare å følge med fremover:)))

Send adressa deres på mail til meg, så kommer pakken i posten iløpet av uka:)
Min mailadr. er: benttve@online.no

Ønsker dere alle en riktig finfin lørdag:)

4 kommentarer:

  1. Congratulations for Vibeke!!! Lucky girl!!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til dere begge to - bare "litt" misunnelig hehe =)
    Ønsker deg en fin førjulstid Bente
    klemm, Anja

    SvarSlett
  3. Er det sant???? Så utrolig kult!! Gleder meg skikkelig til dette kommer i posten!!! Tusen tusen takk :):)

    SvarSlett
  4. HURRA!!!!!!
    og jeg som viste at jeg hadde vunnet, og så var det Vibeke - men så hadde jeg vunnet allikevel! Du vet - tankens kraft!!!
    Tusen takk altså!
    Og grattis Vibeke! Greit at vi holder det i "Huset" :0)
    klems!

    SvarSlett