lørdag 27. november 2010

Ja, da har jeg også prøvd meg på en slik...

Fyrstikkeske kalender... Etter å ha beundret alle de nydelige kalenderene som er blitt laget i noen år nå, hadde jeg endelig overskudd til å prøve meg på en slik selv...

Jeg har smugtittet i bloggen til Stempelgal, (hun er SÅ magisk:) så her har jeg liftet hennes kalender litt oppå min egen kalender:) Adventskalenderen har jeg laget til mine foreldre. (Håper ikke de er innpå her før de har fått den...Den skal være en gave fra mine 2 søstre og meg)





Arkene jeg har brukt er fra 3ndy papir - jeg synes de er SSSSSåååå fine:), pynten er fra Tim Holtz, October Afternoon, Jenni Bowlin, 7gypsies, tallene har jeg stemplet på med magnet stempler fra making memories, pynt fra Kort og Godt, melkekork fra USA, kaffifarget tag fra Happyhobby:)

Ønsker dere alle en magisk adventstid:)

7 kommentarer:

  1. Hei Bente!!
    Så flott adventskalender med masse stilige detaljer.
    Heldig foreldre du har... :-))
    Ønsker deg en fin og kreativ helg.
    Klem fra Merete

    SvarSlett
  2. Flott julekalender, Bente! Liker godt arkene du har valgt ut. Mye flott pynt å se på også. Denne kommer du til å glede deg til å ta frem hvert år!

    SvarSlett
  3. Denne var jo super! Virkelig lekker! Herlig pyntet og i flotte julefarger!

    Ha en fin advent!

    SvarSlett
  4. Digger disse kalenderne.
    Flott pyntet og herlig farge, du er flink :D

    SvarSlett
  5. Så nydelig den er Bente... Har ikkje fått tatt bilder av min endå eg. Spørs om den nokon gong blir ferdig.
    Du er knallflink <3 <3 <3

    SvarSlett
  6. Nydelig kalender du har laga :-)
    Takk for helsing i bloggen min, har ikkje vore på treff, men det hadde vore kjekt å vera med når det passar sånn.
    Ha ei koselig adventstid :)

    SvarSlett
  7. Så nydelig fyrstikkeske kalender du har laget, flott pyntet og lekre julefarger.Så heldige dine foreldre er som skal få denne! Den filmstripen du har som pynt, er det Tim Holtz? En herlig adventstid ønskes deg fra KristinK

    SvarSlett