onsdag 10. november 2010

Farsdagskort

Prøver meg på en utfordring hos Nordsalten-hobbyklubb. Utfordring #17 er kort/kreasjon til far siden det nærmer seg farsdag. Det er en kjempeflott skisse å lage kort eller annet etter...
Her er mitt bidrag:


Litt om kortet:Har brukt kraftkartong til kortet, en gammel bokside, tags som er ferdig farget i kaffi fra Happyhobby, tag fra October afternoon, pynt fa Tim Holtz, et gammelt bilkort som var i en gammel bok jeg kjøpte på Fretex - fra Norsk ukeblad 1960:), pynt fra 7 gypsies, tall fra Tim Holtz, papir fra Cosmo Cricket... Stempel fra Ladybug and friends

Tilslutt vil jeg ønske alle velkommen innom bloggen min, for å delta i candy`en min. Frist for å delta er 3. desember. Den finner du HER...

5 kommentarer:

  1. Så nydelig!!!
    Elsker det tallet, da!! KNALLFINT kort!!
    klems

    SvarSlett
  2. Skikkelig tøft kort. Mange tøffe og flotte detaljer. Takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    -DT Wenche

    SvarSlett
  3. SUPER TØFT KORT, MED FLOTTE DETALJER

    100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    SvarSlett
  4. Kjempetøft kort du har laget!!

    Takk for at du deltar på utfordringen vår hos NsHk.

    Klem Plundis!!

    SvarSlett
  5. Dette kortet var ertt og slett DRIT KULT Bente, litt sånn retro syns jeg:) Helt min stil;)

    SvarSlett