fredag 12. november 2010

En LO av snuppa mi:)

Denne LO`en lagde jeg på et kurs med Tove SvartkjønnliPapirgleder for en "tid" tilbake... Det begynner vel å bli noen år siden nå...Tove er fantastisk kreativ og jeg digger scrappestilen hennes. Så det var utrolig kjekt å være på kursene hennes.

LO`en har jeg omsider klart å få ferdig idag... På kurset med Tove skulle vi lage bakgrunn og pynt selv. Og det var SÅ langt jeg kom. Idag har jeg sydd med symaskin på den og tatt bokstaver på. Så NÅ er den også ferdig:)))

Pynten er laget av lerret, som vi har malt oppå. Og laget til blomster og bånd. Jeg har brukt papp og litt blonde utenom...

Minner om blogcandy`en min. Den finner du HER.

4 kommentarer:

  1. Nydelig LO!!!
    Så fine bilder! Flotte farger du har i malingen og detaljene -matcher dine foto.

    Ha en fin lørdagskveld!

    SvarSlett
  2. Herlig side! Baby-Beauty !!!!!!!!!!!!:)

    SvarSlett
  3. Super lækkert LO, skønne detaljer og så er det da nogle lækre blomster og farver..

    SvarSlett
  4. Ikke alt en får ferdig etter kurs nei:( Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves:) Denne ble kjempeflott Bente med kreativ hjemmelaget bakgrunn;) Herlige bilder:)

    SvarSlett