mandag 8. november 2010

Fortsatt Candytime!!!

DENNE ER NÅ STENGT...

Ja, altså...hva klarte jeg ikveld da??? Jo... slette HELE innlegget mitt om bloggcandyen min:( hvordan jeg klarte det, spør du sikkert... Jo, jeg skulle rette noe i innlegget mitt... Og borte var alt sammen.. Det var selvsagt skikkelig #???!% @&???... Fordi uka og helga har vært så travel, at jeg ikke har fått tid til å titte innom på bloggene til damene som har vært innom hos meg heller... men jeg har vel en del av dere som følgere:)))

Til alle dere som ikke har vært innom tidligere:

Jeg har laget en candy til en heldig vinner, fordi jeg har blogget i litt over 1 år nå:) Jeg storkoser meg med min fantastiske hobby, og gjennom den har jeg fått nye venner/bekjente. Så her er litt av hva du kan vinne:



Jeg slenger nok med en del ekstra også etterhvert:0) - så candyen kan bli stor den!!

Det du må gjøre for å ha en mulighet til å vinne dette er:nr.1,2 og 3...

1. Legg bildet av candyen på bloggen din (innlegg eller sidebaren)
slik at flest mulig får muligheten til å være med.
2. Bli følger av bloggen min om du ikke er det fra før
sist men ikke minst;
3. Legg igjen en kommentar under innlegget her - slik at jeg finner deg når du har vunnet:0)

Fristen til å hive seg på denne er 3. desember

To enter my candy, you need to...1. post it on your blog (photo included please) with a link back to here. 2.become a follower. 3.Live me a comment, so I can find you when you win:0)

P.S: NÅ skal jeg ikke rette mer her, før jeg har trekt candyen min:)

61 kommentarer:

  1. Jeg vil så gjerne vinne:0)
    Husker at jeg var med i det forrige innlegget, ja???
    klems

    SvarSlett
  2. Jeg vil også vinne:-))
    Klem og klem:-)

    SvarSlett
  3. jeg vil å vinne :P


    klem fra lise

    SvarSlett
  4. Jeg vil og gjerne vinne og var med i det forrige innlegget ditt:) Det ligger allerede en link i sidebaren min:)

    SvarSlett
  5. skriver meg på her for sikkerhets skyld jeg, hihi, har jo ordna dette i bloggen forrige gang innlegget lå inne. Krysser fingrene=)

    SvarSlett
  6. Jeg er med! http://lillanette.blogspot.com/2010/11/bloggcandy.html

    SvarSlett
  7. Hallo
    Følger har jeg vært en stund,
    Bilde og link i bloggen min :
    I denne kommentaren til deg vil jeg takke for muigheten til å vinne og samtidig fortelle deg at jeg også har en candy i min blogg :-)
    Velkommen

    -Helle-

    SvarSlett
  8. Kjekt å bli med på blogg candy!Skal oppfølge nr.1-2-og 3!

    SvarSlett
  9. Herlig candy! Denne vil jeg være med på ;)
    Har lagt bilde med link i sidebaren min ;)

    SvarSlett
  10. Her vil jeg gjerne slenge med på. Vil veldig gjerne vinne. Er nybegynner i slik bloggerier, men skal se om jeg greier å få til alt dette. :)

    SvarSlett
  11. Hi!What a sweet Candy!!!Fantastic!!!I hope I can take part in this candy?I'm a new follower and added a link to the sidebar http://pishitejulie.blogspot.com/
    Thank you so much for the chance to take part!!!

    Greetings from Russia,
    Ukka

    SvarSlett
  12. Flott candy, vil selvsagt være med i trekningen:) bilde og link i sidebaren på min blog:)

    SvarSlett
  13. Det finns så mycket fint att scrappa med och att göra av. Det finns så många underbara bloggar att se. Tack för din inspiration som du skänker.
    Emma
    http://pyssligaemmabella.blogspot.com/

    SvarSlett
  14. For en flott candy du gir bort.
    Har lagt inn candyinnlegg i sidebaren på bloggen min og lagt meg til som følger selvsagt.
    Ha en flott søndag:-)

    SvarSlett
  15. Great candy! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win! Greetings from Belgium, Annelies

    SvarSlett
  16. Hola Bente, si puedo me encantaria participar en tu precioso blog candy. Es la primera vez que visito tu blog y me ha encantado!!
    Ya me he hecho seguidora tuya y ya he publicado tu sorteo en la barra derecha de mi blog :)
    Saludos cariñosos desde España
    Belinda

    http://lacasitadebelinda.blogspot.com

    SvarSlett
  17. Kjempefin candy - du er raus, du! :)
    Jeg blir gjerne med på trekningen, er følger og har lagt deg til i candy-baren min.
    ♥ Marianne (Sakkalo)

    PS: Vil du være med på julecandyen min, forresten?

    SvarSlett
  18. Hei, Bente! Jeg har stor glede i en 50 tilhengere! Du gjør veldig vakkert album! Jeg liker:) Takk for sjansen til å vinne godteri! Jeg postet bildet av godteri i den høyre ruten bloggen http://rukotvorenie.blogspot.com/.
    Jeg håper virkelig å få heldige! Jeg sender mine beste ønsker!
    Natasha.

    SvarSlett
  19. Wow - for en candy!! Jeg blir gjerne med!! Har lagt deg til i sidebaren - og er følger :)

    Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  20. Hei igjen - jeg får ikke til å legge meg som følger - får bare opp følgende feilmelding:

    Request-URI Too Large
    The requested URL /accounts/SetSID... is too large to process.

    Prøver igjen i morgen jeg :

    SvarSlett
  21. Jeg vil gjerne være med på trekningen! Krysser fingrene :-) Klem, Tonje

    SvarSlett
  22. Herlig candy! Du finner bildelink til den i min høyre sidebar :)

    SvarSlett
  23. Jeg har lagt inn bilde av Candy'en din i bloggen min! OG jeg vil selvfølgelig være følger av bloggen din.

    SvarSlett
  24. Thanks for lovely candy, dear!)
    http://edelmiracle.blogspot.com/

    Hugs!:)

    SvarSlett
  25. Knallfin blogcandy.

    jeg vil gjerne være med i trekningen:)

    SvarSlett
  26. This is really some wonderful candy. Thanks for a chance to win!

    http://burbulexscrap.blogspot.com/

    SvarSlett
  27. Jeg vil gjerne være med :D
    Klem Inger

    SvarSlett
  28. jeg vil selvsakt være med :)

    http://samt-monicasblogg.blogspot.com/

    SvarSlett
  29. vilken candy! självklart vill man va me på den!

    SvarSlett
  30. Hej Bente!
    Hvor er det nogle flotte ting du laver, er vild med din stil. Dette er mit første besøg hos dig, og bliver ikke det sidste:-)
    Og vildt lækker blogcandy du har.

    SvarSlett
  31. Tusen takk for muligheten til å vinne :)
    Klem

    SvarSlett
  32. Hei på deg Bente å takk for sist, flott blogg å heldig er den som vinner den flotte candyen din:)

    Klem fra meg

    SvarSlett
  33. Den blir jeg gjerne med på. Mye fint du har laget og kjempe fin candy. :)

    Gro.

    SvarSlett
  34. Hi Bente! Great candy!! Thanks for the chance to win. I'm a follower and I linked on my sidebar
    Hugs!!

    SvarSlett
  35. Så snill du er Bente:)
    Ja er det ikke kjekt med denne flotte hobbyen, som ikke bare gir oss mye på det kreative plan-men også gir oss mange nye venner. DET er iallefall noe jeg setter pris på:)
    Ha en fortsatt flott uke. Klem;)

    SvarSlett
  36. For en flott blogcandy. Den vil jeg gjerne være med på. Har lagt deg til i sidebaren min og lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  37. This is amazing! :))) Thanks for the chance to win!
    Have a great day,
    Ghanima
    http://ghanimamyfairytale.blogspot.com/

    SvarSlett
  38. Flott candy og flott blog du har :))
    Jeg er med :)

    SvarSlett
  39. Gratulerer til ett år som blogger! Vilken herlig candy du har, den blir jeg gjerne med på! :) Jeg har blivit følgare og laget ett inlegg her om din candy: http://lofoto.blogspot.com/2010/11/bente-har-en-candy.html

    SvarSlett
  40. Hej hopp!
    Grattis till ett helt år som bloggare.
    Hoppas det blir många till hihi.
    Är följare och ahr länkat i min sidebar.

    Ha det göttans! / Isadory

    SvarSlett
  41. Vilken fin bloggcandy!
    Jag har länkat i min sidebar och blivit följare av din blogg så nu hoppas jag på tur.
    Kram Lousan

    SvarSlett
  42. I would like to participate in this give away, the gift is precious! I am a new follower and announce in my blog on my right sidebar!
    http://tsky-tsky.blogspot.com/

    SvarSlett
  43. Thanks for a chance to win your yummy blog candy!
    sorry for my english spero di vincere un saluto dall'Italia bye bye rosa
    public slidebar on http://blogcandymania.blogspot.com/
    Hugs, rosa
    i am new follower
    goccedioceano2000(at)libero(dot)it
    blog creative: http://kreattiva.blogspot.com/

    SvarSlett
  44. Thanks for a chance to win.
    I kindly invite you to visit my blog.
    Regards
    http://zyrafowo.blox.pl/html

    SvarSlett
  45. Jag vill gärna vara med och dra en lott :-)

    SvarSlett
  46. Hello!

    Thanks for the chance to win this lovely candy!

    tace care and a lot of creative moments,
    Jana

    SvarSlett
  47. Hello Bente!! Very nice candy!!! I linked it on sidebar
    http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    I am a follower. Thanks for the chance to win))
    Hugs. Larisa. xxx

    SvarSlett
  48. Jeg er gjerne med og har lenket til deg i min 2 blogg: http://konkurranseblogg.blogspot.com

    3 lodd. Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  49. har lagt candyen din til i min blogg, håper jeg har lykken med meg :)

    SvarSlett
  50. Hei Bente, så fin bloggcandy du har og så generøst gjort av deg å gi bort dette! Har lagt meg til som følger og har linket til deg i min blogg i sidebaren min, er litt ny på dette men jeg tror jeg har fått det til riktig:) Ønsker deg en fin desember, scrappehilsen fra Kristin.

    SvarSlett
  51. Hej Bente!
    Underbart godis!!!!
    Jag följde din blogg och har länkat i min sidebar: http://www.cattiegirl.blogspot.com/
    Kram
    //Cattie

    SvarSlett
  52. Hello I'm Rita, thank you for giving me the opportunity to participate in your candy. fingers crossed. I have included in my blog. is at the bottom of the page where I participate assiemte other candy. if I win my email charmedmagic4@gmail.com
    www.rita-dolcicreazioni.blogspot.com

    SvarSlett
  53. Härlig candy. tak för chansen att vinna. Jag har länkat på min candypost:

    http://kamadesign.blogspot.com/2010/11/december-blogcandygiveaways.html

    SvarSlett
  54. Hm, jeg skrev her i går men ser at det ikke har kommet med. Håper jeg fortsatt er med :)

    SvarSlett
  55. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  56. I'm sorry, I have filled in the wrong blog adress at first.

    I'm very thankful for the opportunity =))

    Wish you a very nice weekend.

    Here's my blog http://freckled-monster.blogspot.com/
    The photo of candy is at sidebar.

    SvarSlett
  57. Velig fin candy du har laget til.
    Ha en fin adventshelg!
    Klem fra Vibeke

    SvarSlett