søndag 24. oktober 2010

Minialbum av 2 små snupper...

Minialbum av 2 små snupper:) kjekt å lage album... og kunne dokumentere Ida sine opplevelser sammen med hennes venner...












Har som vanlig ikke fått skrevet noe inni albumet enda, men det kommer som alltid senere...

Albumet er fra 7 gypsies - det er skikkelig kult. Det har 10 sider inni som kan dekoreres på begge sider. Resten av bildene har jeg lagt inni konvoluttene. Papirene jeg har brukt er fra October Afternoon, Sassafras lass, Hambly, Cosmo Cricket. Jeg har brukt noen noteark og gamle sider fra en bok også - innkjøpt på Fretex. Tag`sene er fra Jenni Bowlin, 7 gypsies, October Afternoon. Resten av pynten er fra dem jeg har listet opp, itillegg også noe fra prima, Tim Holtz, Thickers, og symerkene (apekattene) er fra Stoff & Stil.

Ha, nå er jeg nesten imponert over meg selv - materialliste glemmer jeg nesten alltid når jeg skal legge ut noe her:P

5 kommentarer:

  1. Så flott det ble når det ble ferdig:) Synes du har tatt noen kjempe flott bilder på tross av lite velvillige jenter he he, liker de bildene:)og det ble en super album med mange kjekke detaljer.
    Jeg er også ferdig med min første, og det var kjempe gøy å lage:)

    SvarSlett
  2. jeg bøyer meg i støvet!!!! NOK et nydelig album fra deg - albumdronning!!! KNALLLEKKERT!!! tusen takk for inspirasjon!!
    Du e helt rå!!
    klems

    SvarSlett
  3. Nydelig album du har laget! Synes det er så flott med alle detaljene du har fått med. Skulle gjerne lagd flere album i denne kategorien jeg også, bare så synd at det tar så lang tid å lage.......
    Ha en flott dag!

    -klem-

    SvarSlett