mandag 11. oktober 2010

Kurs med Liz Hicks

Å gå på kurs er noe av det kjekkeste jeg vet om. Og spesielt når jeg blir utfordret litt personlig også... jeg virkelig liker IKKE å bli grisete på fingrene... "vvvvvvvræl, kan jeg være så snill å få en våtserviett...:P" Så for meg var det veldig gøy å gå på Liz Hicks sine kurs.

I Stavanger var jeg på 2 kurs med Liz Hicks. Liz har tidligere vært en del av Prima sitt designteam og en Primadonna. Og sist men ikke minst har hun vært ansatt hos Tattered Angeles.

Bildet under er fra kurset hvor vi skulle lage et veggbilde. Det er ikke ferdig enda, tviler vel på om det noen gang blir det... Når jeg går på kurs, er det for å holde på med noe der og da. Noen få ganger blir ting ferdig. Så jeg har etterhvert ganske mange UFOèr (uferdige objekter) Er det bare jeg som er slik, eller er det flere???


Bildene under er fra kurset i minialbum og ulike teknikker. Vi fikk et rødt chipboard album fra Chatterbox. Noen av sidene grunnet vi med gesso. Andre fikk beholde litt av grunnfargen. Dette kommer jeg nok til å fortsette på.


Til neste år skal Papirfesten holdes 1. - 3. april- 11. Jeg kan på det varmeste anbefale en tur dit. Om dere ønsker mer info, kan dere sjekke sidene til Scrappejunglen eller Familieskatter under sidene kurs. Det blir lagt ut info der etterhvert...Jeg har begynt nedtelling igjen...

1 kommentar:

  1. Hi hi, det var en fin beskrivelse-det der med UFO altså:)...og akkurat sånn er jeg også:o Har heller ikke gjort ferdig mine ting fra disse kursene, men har faktisk tenkt å lage ferdig det veggbildet og ha det som inspirasjon her på scrappeloftet mitt:)

    SvarSlett