lørdag 14. august 2010

Noen dåpskort...

Jeg har laget 2 dåpskort igår og idag... Det er et konvoluttkort jeg fant malen til hos Bodils scrappeverden, og et kort av fri fantasi/kreativitet:)


På konvoluttkortet har jeg bl.a brukt Jillibean Soup ark, stempel fra Papirloftet, blomster fra Prima og kort & godt, og stempel fra Scrapmagasinet på baksiden av kortet...



På dette kortet prøvde jeg å krakelere bildet av det lille dåpsbarnet. Det kommer ikke så godt frem her, men det ble ganske bra. Her har jeg bl.a brukt papirene er fra Inkido, blomster fra Prima og Kort & Godt, tags fra Happyhobby.

4 kommentarer:

  1. To nydelige kort til dåpsbarnet.Klem Anna

    SvarSlett
  2. Nydelige dåpskort Bente. Heldige dåpsbarn!

    SvarSlett
  3. To kjempe flotte dåps kort du hadde laget, flotte farger:) Håper dåpen gikk greit;)

    SvarSlett
  4. Så nydelige dåpskort du har laget, liker fargene du har brukt:)
    Klem fra Lene:)

    SvarSlett