tirsdag 6. juli 2010

Hipp, hipp hurra!!! Jeg er månedens Scrappelys hos ScrappeHuset

I dag er jeg bare HELT I HUNDRE... Jeg er så utrolig glad og beæret over å ha blitt plukket ut til å bli månedens Scrappelys på Scrappehuset. Tusen takk ...kjenner jeg ble helt overveldet av alle de fantastiske kommentarene!!! You REALLY made my day!!!

Ta en titt innom ScrappeHuset:

ScrappeLyset i juli er......

........BENTE!!!!!

Bente er en dame med mange jern i ilden. Akkurat nå har hun kjøpt seg campingvogn med spikertelt:0) Hun bor utenfor Bergen og jobber som pedagogisk leder i en barnehage. Hun har ei datter og er reservemamma for 2 flott ungdommer. Hun sier hun jobber best under press:0) Hun elsker striper, stjerner, ruter og blomster, og hun har nettop fått seg et flott scrapperom!
Bente er glad i farger, papir, stoff... og av dette skaper hun blant annet noen helt utrolig lekre minialbum! Helt perfekte til sommerminnene vi alle kommer til å få iløpet av noen måneder nå! Ta en titt i bloggen hennes slik vi har gjort, og legg igjen koselige kommentarer:0)

Vi har hoppet inn i bloggen hennes og kost oss veldig! Her er det vi har funnet som vi vil gjerne trekke fram;


Vibeke sier dette om Bente;

"Dette likte jeg!!
For en flott ide!! Så smart å lage en egen barnehagebok:)

Må virkelig si at Bente imponerer meg!! Denne dama kan virkelig lage minialbum!! Masse tips å hente i bloggen hennes:)




Linn sier dette om Bente;
"Bente var ukjent for meg, frem til hun ble scrappelys. Nå er jeg helt solgt. FOR NOEN MINI-ALBUM!!! Ikke noe kjedelige saker her i gården. Kreative, fargerike og fantastisk flotte albumsider.

Se bare på min klare favoritt. KNALLFARGER. KNALLKULT! ME LIKE! Monsterkule detaljer, delikat og saftig lite album. Dette kaller man FRESHT! "





Hanna sier;

"Selv om det er sommer og varmt ute, så må jeg velge dette lekre vinteralbumet, som Bente har laget. Jeg hadde flere favoritter, for her er det en liten jente som har en mor som virkelig kan å bevare minnene!!! Tenk å ha så mange småalbum som man kan sitte og titte i da!!



Jeg synes denne var så lekker, men fargekombinasjonene lyseblå og rosa!! Helt utrolig fint!!
Tusen takk for fantastisk flott inspirasjon, Bente. Hit kommer jeg nok flere ganger!



Torill sier dette;

"Bente har jeg hatt den glede av å ha på kurs 2 ganger i Bergen! Hun er denne fargerike, glade personen som du kan se på arbeidet hennes! Mitt første inntrykk av henne var nettopp minialbum - hun hadde med seg et album som hun hadde blitt utfordret til å lage. (Best under press?) Det var et rålekkert produkt hun hadde mellom hendene - og jeg fikk nesten prestasjonsangst. Her er bildene til dette albumet hun hadde med

Jeg velger meg dette flotte baby-minialbumet! Så nusselig og søtt i duse hærlige farger. En fryd for øyet å se i, og ikke minst fantastisk hærlig å ha!!



Jeg får lyst til å scrappe et slikt et med det samme!!

Ta turen innom Bente du også!!

- og fortsatt god sommer!!!

6 kommentarer:

  1. Hææærlige minialbum:-D

    SvarSlett
  2. Grattis Bente!! Dette fortjente du!

    //Daniel

    SvarSlett
  3. hi hi:0)
    Så koselig at du likte det! Det er jo dette som gjør ScrappeLyset så utrolig arti! Vi har kost oss i bloggen din vi:0)
    Tusen takk for bursdagshilsning i går:0)
    klems

    SvarSlett
  4. Grattis Bente. Du er superdyktig :)

    SvarSlett
  5. Ups... litt sløv med kommenteringen her *rødme*
    Gratulerer så mye med tittelen Scrappelys, det har du fortjent og du er jo mitt personlige lille scrappelys også, -min inspiratør og motivatør!
    STOOOR KLEM!

    SvarSlett