torsdag 1. april 2010

Noe gammelt og noe nytt, kanskje er det litt blått også???

Den første LO`en lagde jeg på kurs med Gudrun Lonnecken på Papirgleder i 2007. LO`en skulle pyntes med selvlaga pynt og vår egen håndskrift. Ikke noe Thickers her... Det var så gøy:) Vi malte på overheadpapir og lagde vår egen pynt. Så limte vi mange remser med bånd etter hverandre på pappbakgrunn, og stanset ut figurer etterpå.


Denne LO`en lagde jeg på kurs med Marianne Hope på Papirgleder 2009.
Veldig gøy å lage. Her stanset jeg ut snøkrystaller i hovedarket og limt på et stykke av October Afternoon ark under . Så malte vi på bobleplast og trykket på arket.


Dette var det gamle... her er det nye...

Vibekke tok noen bilder av min datter ida og hennes lille skatt Indemine i begynnelsen av januar. Vi hadde samme bildene som et utgangspunkt til et minialbum. Her kommer mitt resultat:






6 kommentarer:

  1. Kjempefine LOer og et flott minialbum.

    God Påske :)

    SvarSlett
  2. Morsomt med album, og dette var kjempefint.
    LO har jeg aldri prøvd meg på, men jeg må vel
    bare prøve meg, de blir jo så fine.
    Fortsatt God Påske.

    SvarSlett
  3. kjekt å se den første LO'en fra 2007 der, å leke seg på den måten er viktig=)

    Knall flott den med de store snekrystallene, enkelt og rent oppsett, noe jeg digger.

    Mini albumet var rett og slett lekker, veldig gjennomført=)

    ps: jeg ELSKER headeren din=)

    SvarSlett
  4. Jeg digger minialbumene dine!!! De er bare så lekre! Toro jeg må bli flinkere til å lage slike jeg også! Kjekt å få brukt masse bilder og leftovers som ligger!! KANLLFIN!!

    God påske til deg også - 2 dager igjen!!
    KLEMS

    SvarSlett
  5. Så stilig album. Blir skikkelig inspirert av deg og albumene dine. Du har mast lenge på meg om å lage og nå har jeg begynt. Disse små albumene dine er alltid tøffe med masse kul pynt... gøy å lære av deg. Klem fra meg :)

    SvarSlett
  6. Digger minialbumet ditt!!

    Ha en fin uke!

    SvarSlett