søndag 8. november 2009

Papirfest i Stavanger 16-18 oktober

Nå begynner det å bli en liten stund siden Papirfesten, men det er så travelt om dagene at bloggen min blir dessverre sist prioritert.

Vibekke, Lene og jeg skulle bo på hotell og scrappe en hel helg. Snakk om lykke. Lene sin gode venninne, Bodil var også med oss da vi dro avgårde. Siden dette var vår første Papirfest, hadde jeg pakket ganske mye før jeg dro. Med store ambisjoner om å scrappe noen av bildene mine fra ferieturen til Disney, Paris som jeg, min kjære samboer og lille datter,Ida hadde vært på i høstferien. På forhånd hadde jeg lidd valgets kvaler og valgt meg ut 5 av 7 kurs som jeg bare MÅTTE gå på. Så alle som har vært der før, skjønte jo hvordan dette måtte gå. Jeg sprang med tingene mine fra kurs til kurs og ble ganske så varm i trøya. Å, det var så gøy *sukk* Fantastiske kursholdere, utrolige kurskit og masse kjekke folk å hilse på.

Her er Vibekke, Lene og jeg på Papirfesten. Tusen takk, Isabell, for at du var så søt å ta så mange bilder av oss. Og tusen takk til dere damer som var med å gjøre turen til et fantastisk minne. Er så glad i dere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar