søndag 27. september 2009

Art Journal kurs med Screppa Torill


I går var jeg på kurs på Papirgleder med Screppa Torill. Det var bare et fantastisk kurs. Jeg skulle IKKE gå på noen kurs før Papirfesten i Stavanger...Men da jeg var innom Papirgleder lot jeg meg overtale av Lene P å gå på kurs. Og jeg skulle SÅ gjerne gått på alle Torill sine kurs.

Scrapping er en fantastisk hobby, jeg digger farger, papir, osv. Men... jeg sitter ofte med andre tanker i hodet når jeg scrapper, og de fikk jeg bearbeide gjennom Art Journal... Og samtidig får jeg holde på med klipp og lim. Å, sukk... Vi lagde 3 sider på kurset, men en av sidene synes jeg er veldig privat.


I morgen etter jobb skal jeg kjøre på Fretex å kjøpe meg en gammel bok som jeg skal bruke som min Art Journal bok. Her er 2 av sidene jeg lagde:




3 kommentarer:

  1. Disse ble helt knall!!!!!!
    Jeg syntes det var så kjekt å se at du koste deg glugg!! Jeg tror dette var midt i blinken for deg, og jeg blir så glad når kursdeltakerene mine blir så fornøyde!! Gleder meg til å se flere sider!!
    Må nok følge med deg!
    Tusen takk for gratulasjoner!
    klem

    SvarSlett
  2. Herlige Bente... og så så morro det var da du kom innom meg ettrpå så glødende inspirert av alt du hadde opplevd... Åhh jeg kjenner den følelsen den er SÅ god å ha i kroppen! Synes den engledamen din var bare helt vanvittig kul altså!

    SvarSlett
  3. gåmann.....dette er skikkelig inspirert!!!!

    SvarSlett