mandag 31. august 2009

Resultatet etter helgens kurs!



Her er de to tingene jeg lagde på kursene med Marianne Hope i helgen. Det er lærerikt å gå på kurs, fordi jeg lærer noen nye teknikker og det er veldig sosialt... men også fordi en blir utfordret til å gjøre ting som kanskje er noe annet enn det jeg pleier å gjøre. Og bare det i seg selv kan være ganske lærerikt:)

Bildet på veggopphenget er fra avslutningsfesten for førskolebarna i barnehagen. Det er av min datter Ida og hennes 2 venninner, Indemine og Lisa Eanna.

Bildene av meg på LO`en tok Ida av meg i sommer. Vi var hos min søster å hoppa på trampolina deres. Da tok vi noen bilder av hverandre. Syntes bildene ble bra for å være knipsa av en 5 1/2 åring:)

Ellers er det litt skummelt å bli en blogger med tingene mine;) Fordi jeg blir synlig. Har syntes det har vært veldig hyggelig med fine kommentarer ifra foreldre, søsken og deres familier som jeg vet verdsetter meg og mitt... Men skal jeg komme meg videre er det vel bare å sette igang:)

Tilslutt vil jeg si : tusen takk Vibekke, er glad du er vennen min:)

7 kommentarer:

  1. Hihi - så herlige bilder av deg; og absolutt knallbra tatt av ei på 5,5! Digger den lekne stilen og skjønner at dere har hatt det knall på kurs når jeg ser det flotte dere har laget; ditt intet unntak. Kjempekjekt å kikke innom her i bloggen din :) Klem, E

    SvarSlett
  2. Hei Bente og takk for sist! Gratulerer med ny flott blogg! LOene dine ble fantastiske, men det vet du jo allerede at jeg syns. Har ikke fått lastet opp bildene mine enda, men det kommer i løpet av uken.. Klem

    SvarSlett
  3. Du er megaflink, og Loène dine er bare utrolig flotte... Stå på Bente, nå er det bare å Blogge i vei!

    SvarSlett
  4. Tjohei på deg=)

    Tusen takk for en hyggelig kurs kveld på lørdag.

    Jeg bare MÅ få kommentere disse utrolig flotte kreasjonene dine. Den første ble jo bare utrolig flott, hele oppsettet og fargebruken er gjennomført.

    Den andre LO'en er rett og slett supert sprek og ble døds kul. Bakgrunen din ble perfekt

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte ting! Likte spesielt LO'en med den knallkule bakgrunnen! Schtili'!

    SvarSlett
  6. Knall flott blogg! =)
    Nydelige resultater fra kurset!

    SvarSlett
  7. Wow - den Loen var bare super kul!!! Skikkelig stilig:)

    SvarSlett