søndag 30. august 2009

Ikke helt orden på bloggen enda, men er igang...














Har ikke fått bloggen slik jeg ønsker enda. Men ting kommer nok på plass etterhvert.... Får vi håpe..

Igår var jeg på kurs på Papirgleder med Marianne Hope. Det var så koselig. Var først på et kurs om bruk av kreppapir i LO`er og på kort. Før neste kurs starta, var vi å spiste middag sammen med Isabell. Etterpå var kurs nr. 2, med maling og gesso. På dette kurset kom mange superkjekke scrappedamer, kan nevne Lene P, Jannhild og Gro.

LO`en og veggopphenget jeg lagde har jeg ikke gjort helt ferdig enda... Og så trenger jeg egentlig hjelp av Vibekke til å laste de opp;)

6 kommentarer:

  1. kjempestilig overskrift :) Neida, du får ikke dette til nei. Fantastisk :)

    SvarSlett
  2. For en lekker blogg!!!! Gratulerer!!! Kjekt å møte deg også!!! Det var virkelig et morsomt kurs!!! Og jeg regner med at du legger ut arbeidene dine her!!!

    SvarSlett
  3. Kjempegøy at du har fått deg blogg, nå skal jeg følge med her :D

    SvarSlett
  4. Grattis med blogg!:o) Kurs med Marianne høres kjempegøy ut!

    SvarSlett
  5. Grattis med Blogg Bente... Nydelig header du har funnet deg. og flott bilde av deg og Marianne! Du er på god gang nå... Lykke til med videre arbeid, og jeg hjelper deg gjerne vet du!

    SvarSlett